У Львові відновилася реконструкція трамвайного депо № 2 на Підзамчі

Середа, 7 жовтня 2020, 17:32
Реконструкцію трамвайного депо № 2 ЛКП «Львівелектротранс» зараз проводить уже третій підрядник
У Львові відновилася реконструкція трамвайного депо № 2 на Підзамчі

У ЛКП «Львівелектротранс» повідомили, що відновлено роботи із реконструкції трамвайного депо № 2 на вулиці Промисловій. Фінансування робіт із реконструкції цього депо здійснюється за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку.

«Вкрай важливим є своєчасне, якісне виконання запланованих робіт. Проведений тендер на закупівлю нових 10 трамваїв, і маємо погодження від Європейського інвестиційного банку щодо фінансування, модернізації старих трамваїв КТ4SU. Але ця, по суті, нова техніка потребує якісного обслуговування та догляду. Цього неможливо досягнути в нинішніх умовах.

Контракт передбачає реконструкцію цеху – профілакторію, влаштування нової системи теплопостачання, будівництво нового мийного комплексу для трамваїв, з очисними спорудами, сучасне освітлення цехів, вентиляції, ремонт побутових та адміністративних приміщень, заміну колії та контактної мережі, підвищення енергоефективності. Тобто все, що необхідне для комфортної і безпечної праці персоналу ЛКП «Львівелектротранс», – розповів директор підприємства Андрій Свищо.

Про ситуацію із реконструкцією трамвайного депо № 2 розповів головний інженер підприємства Володимир Ковалів.

«Історія реконструкції трамвайного депо № 2 розпочалася з влаштування нової системи опалення. Проте в процесі дослідження було виявлено безліч супутніх причин, таких як необхідність заміни вікон, даху, фасаду тощо. Несуча здатність ФЕМ не забезпечувала того навантаження, яке колись було закладене в проєкті будівництва профілакторію. Тому було проведено демонтаж покриття та виконано заміну покрівлі, утеплено її мембраною. Окрім цього, новим проєктом передбачене перепланування всіх адміністративних і виробничих приміщень.

Під час робіт виникли проблеми щодо трамвайної колії, яка мала просадки в осях, що становило небезпеку їх експлуатації. Окрім цього, високий рівень ґрунтових вод змусив нас провести демонтаж підлоги. Виявилось, що стійки трамвайної колії мають значне корозійне ураження, внаслідок чого необхідно було демонтувати трамвайну колію для того, аби забезпечити її стійкість та можливість роботи слюсарів в оглядових канавах», – зазначив Володимир Ковалів.

Також він розповів, що на території депо передбачене встановлення системи пожежної та охоронної сигналізації.

Керівниця групи реалізації проєктів міжнародних фінансових організацій ЛКП «Львівелектротранс» Ірина Іванишин розповіла, що сума контракту становить 3,4 млн євро. Фінансування – це 100% кредитні кошти ЄБРР.

«Цей проєкт реалізовується в межах співпраці Європейського банку реконструкції та розвитку і, відповідно, всі тендерні процедури відбувалися згідно з їхньою політикою та правилами закупівель.

Станом на сьогодні, це вже був третій тендер по цьому об'єкту, оскільки два попередні підрядники не змогли виконати цей контракт.

Приватне підприємство «ВІР-Західбуд», яке є переможцем 3-го тендеру, це доброчесна компанія, з хорошим досвідом. Проаналізувавши роботу, яку вона розпочала, ми бачимо позитивну динаміку виконання, відповідно до графіку. Тому впевнена, що через рік ми будемо мати нове, реконструйоване трамвайне депо і відзначатимемо спільний успіх.

Всі роботи розпочалися 10 серпня, оскільки в період після підписання контракту й до початку робіт отримувалися відповідні дозволи ДАБІ, банківські гарантії тощо. Відтак, терміни виконання робіт на цьому об'єкті становлять 365 днів (1 рік), тому ми очікуємо, що у серпні наступного року цей контракт буде завершено», – розповіла Ірина Іванишин.

Зауважимо, що трамвайне депо на Підзамчі починає свою історію у 1907 році – його збудували образу після того, як сюди проклали трамвайну колію. Найстарішими будівлями депо є сучасний цех капітального ремонту трамваїв, який працює і зараз. Трамвайне депо двічі проходило реконструкцію – у 1959 році під експлуатацію німецьких трамваїв і наприкінці 1970-х років – під експлуатацію чеських трамваїв. Саме у кінці 1970-х років і був введений експлуатацію профілакторій, який зараз реконструюють за кошти кредиту ЄБРР.

comments powered by HyperComments