Чиновники Львівської міськради обіцяють, що 70 – 80% дорожнього покриття на вулиці Степана Бандери буде вкрите автентичною бруківкою

Вівторок, 29 вересня 2020, 15:02
За словами Андрія Білого, на вулиці з’являться якісь «смужки для коліс» викладені плиткою типу «римський камінь»
Чиновники Львівської міськради обіцяють, що 70 – 80% дорожнього покриття на вулиці Степана Бандери буде вкрите автентичною бруківкою

У Львові триває типова для оточення Садового ситуація – задумали неприйнятний варіант для громади одні чиновники, які потім встали в позу страуса, себто заховалися від громади і мовчать, а за них віддуваються інші. Отож, заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий сьогодні виправдовувався за наслідки проекту «Вулиця для всіх» основними ідеологами якого були керівники КУ «Інститут міста» Олександр Кобзарєв та ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід, який був негативно оцінений громадою. Під час виступу на радіо «Львівська хвиля» Андрій Білий заявив, що біля 70 – 80% дорожнього полотна на вулиці Степана Бандери буде укладено автентичною австрійською бруківкою.

«Якщо подивитися на схему розкладки, то 70−80% дорожньої частини буде замощено бруківкою. Лише невеликі смужки для коліс будуть із «римського каменю» для того, щоб було менше шуму. Думаю, що мешканці за це ще подякують, адже по Замарстинівській і Городоцькій багато скарг саме на шумове забруднення вулиць», – розповів Андрій Білий.

Зауважимо, що у порівнянні із початковими візуалізаціями, які представляли у 2016-17 роках Олег Шмід та Олександр Кобзарєв відбулися істотні зміни, адже початково ці «урбаністи» планували закатати історичну вулицю у асфальт. Ідеологи проекту «Вулиця для всіх» не звертали увагу на те, що більшість вулиць, які примикають до вулиці Степана Бандери, мають бруковане покриття – Городоцька, Федьковича, Русових, Генерала Чупринки, Дорошенка та Коперника, отож поява асфальтового покриття тут  виглядатиме дуже дико.

За словами Андрія Білого, реконструкція вулиці Степана Бандери вартуватиме місту понад 200 мільйонів гривень.

Основна причина – там колектор є одним із найскладніших у Львові, він пролягає на глибині до 12 метрів. Тобто, якщо уявити, це чотири поверхи до поверхі землі потрібно буде укріпити, зважаючи на те, що поруч є будинки», –  сказав Андрій Білий. За словами чиновника, через виконання робіт у осінньо-зимовий період, жодних додаткових витрат місто не зазнає, адже такі умови не передбачені жодною документацією.

Учора стартували масштабні ремонтні роботи з реконструкції вул. С. Бандери. Роботи відбуватимуться поетапно і розпочалися з відрізку від вул. Чупринки до вул. Антоновича. Другий етап – від вул. Антоновича до вул. Героїв УПА, третій – від вул. Героїв УПА до вул. Городоцької. Загалом буде відремонтовано всю вулицю, протяжність якої 1,05 км. Згідно з проектом, реконструкцію мають завершити до кінця червня 2021 року. Виконуватиме роботи ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» на замовлення ЛКП «Львівавтодор».

Зазначимо, що активні львів’яни планують зібратися сьогодні о 18 годині вечора на розі вулиць Степана Бандери та Карпінського і обговорити питання збереження історичного вуличного покриття на вулиці Степана Бандери.

comments powered by HyperComments