У Львові думають, як зменшити кількість аварій на вулиці Василя Стуса
Заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства, керівниця Міської комісії з безпеки дорожнього руху, розповіла, що на засіданні цієї комісії минулого тижня розглядали питання безпеки руху на вул. Стуса. Зараз опрацьовують кілька варіантів, які б мали дисциплінувати водіїв та унеможливити ДТП на цій вулиці. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
«Для нас дуже важливо гарантувати безпечні умови руху на вул. Стуса. Тому це питання розглядали на засіданні міської комісії з безпеки дорожнього руху. Остаточного рішення прийнято не було, а розглядаємо кілька варіантів, які б дозволили дисциплінувати водіїв та унеможливити ДТП на цій вулиці», – пояснила Ірина Маруняк. За її словами, одним з таких варіантів є встановлення камер відеоспостереження.
Зауважимо, що на минулому тижні інтернет-видання «Твоє місто» опублікувало коментар «куратора» інфраструктурних та транспортних проектів у Львові, заступника директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрія Білого. За його словами, для зменшення аварійності проїзну частину на вулиці Стуса планують «звузити» за рахунок встановлення делінеаторів. За словами Андрія Білого, занадто широкі смуги руху провокують водіїв перевищувати швидкість.
«На вулиці Стуса відбувається багато ДТП через перевищення швидкості. Можна вирішувати проблему, штрафуючи водіїв, а можна інфраструктурними рішеннями», – каже Андрій Білий.
Він пояснює, що водіям «психологічно важко їхати по широкій дорозі зі швидкістю 50 кілометрів на годину».
«Ми проаналізуємо, можливо застосуємо делініатори. Також проголосували за встановлення на цій ділянці світлофора за вимогою. Але є досить велика черга на встановлення світлофорів», – додав Андрій Білий.
Додамо, що Міська комісія з безпеки дорожнього руху – дорадчий орган, який займається питаннями організації дорожнього руху на території Львівської міської ради з метою підвищення безпеки. Склад комісії формується особисто міським головою Львова Андрієм Садовим. До складу комісії входять чиновники, представники низки комунальних підприємств та представники громадськості і депутатського корпусу. Формальним головою комісії є віце-мер Ірина Маруняк, секретарем комісії – начальник Управління транспорту Орест Олеськів. Ті, хто слідкує за роботою комісії, знають, що найбільший вплив у теперішньому складі має депутат від «Самопомочі», позаштатний радник Садового, керівник ЛКП «Інституту просторового розвитку» Олег Шмід, який уже давно потрапив до складу комісії (іще у часи роботи у ЛКП «Львівавтодор»), хоча і не має профільної дорожньої освіти. Значна частина членів комісії є його прямими креатурами.
Щодо вулиці Стуса, то останній раз її реконструювали в рамках проекту «Трамвай на Сихів». Трамвайні колії уклали посеред вулиці на суміщеному полотні із автомобільним транспортом, хоча давно відомо, що у випадку нових ліній, особливо для перевезення масових пасажиропотоків, варто укладати трамвайну колію на власному полотні, окремо від автомобільної дороги. Проект трамвайної лінії на Сихів був розроблений у кінці 2000-х років, проте багато раз коригувався на замовлення ЛКП «Львівавтодор». На момент початку реалізації проекту «Трамвай на Сихів» Олег Шмід був штатним працівником «Львівавтодору», де займав посаду начальника відділу.