У Львові для проїзду відкрили частину вулиці Чернівецької
За словами заступника директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрія Білого, сьогодні о 18:00 відкривається для руху права частина вулиці Чернівецької, на якій проводилися ремонтні роботи. Відповідно, підрядна організація приступає до проведення ремонту лівої частини.
«Станом на сьогодні на вул. Чернівецькій уже замінили всі комунікації, і підрядник досить швидко впорався з об'ємом робіт. Сьогодні вже закінчено нанесення першого шару асфальту на правій частині вулиці (якщо їхати в напрямку до вокзалу), і переходять до робіт на лівій частині вулиці. Відповідно тепер автомобілі поїдуть по відремонтованій частині вулиці, а цю частину, по якій був проїзд, тепер закриють на ремонт.
Повністю ремонт вулиці планують завершити до кінця року», – розповів Андрій Білий, який є «куратором» усіх транспортних та інфраструктуриних проектів у Львові.
Замовником реконструкції вулиці Чернівецької у Львові виступає ЛКП «Львівавтодор». Тут повідомляють, що підрядник на даний час уже демонтував 1820 кв. метрів тротуарної плитки, 800 метрів бордюру, 2000 кв. метрів бруківки. Окрім того влаштовано 852 метри водогону діаметром 280 мм., прокладено 360 м. каналізаційного колектора діаметром 800 мм. і облаштовано 3 камери.
Підрядником в реконструкції вулиці Чернівецької виступає компанія ТзОВ «Вельт-Капітал», яка на тендері виборола право виконання ремонтних робіт і встановила вартість робіт 89,9 млн. грн.
Проект реконструкції вулиці Чернівецької, як і площі Двірцевої, яка прилягає до головного вокзалу, розробили у ЛКП «Інститут просторового розвитку», яким керує одіозний радник Садового, депутат від «Самопомочі» Олег Шмід. Проект передбачає повне перепланування вулиці Чернівецької, порівняно із її історичним виглядом, який сформувався іще на початку ХХ століття. Зокрема, за проектом «Інституту просторового розвитку» по центру вулиці Чернівецької замість розділювальної смуги із зеленими насадженнями буде пішохідна алея шириною 8 метрів, по бокам від неї будуть смуги для руху громадського транспорту (справа, ближче до трамвайних колій), а також смуги для руху іншого автомобільного транспорту (зліва від центрального бульвару). Загальна ширина двох смуг для громадського транспорту (по одній в кожному напрямку) – 6,6 метрів, а для і іншого транспорту буде 3 смуги: одна від вулиці Городоцької до вокзалу і дві – від вокзалу до вулиці Городоцької. Зазначимо, що така організація руху суперечить чинним Правилам дорожнього руху, де сказано, що виділена смуга для руху маршрутного транспорту організовується попутно до руху основного транспортного потоку.
Крім того проект передбачає облаштування транспортної розв’язки в одному рівні на підході до перехрестя вул. Городоцької, Короткої та Залізничної, влаштування платформ на зупинках громадського транспорту в районі Приміського вокзалу; влаштування пішохідного тротуару вздовж МАФів, розташованих вздовж вулиці Чернівецької.
Також проектом передбачається реконструкція мереж водопроводу та каналізації, влаштування пожежних гідрантів, реконструкція мереж зовнішнього освітлення, винесення кабельної каналізації за межі проїзної частини, захист існуючих електричних мереж. Також проектом передбачено комплекс заходів щодо забезпечення комфортних умов для руху пішоходів та людей із інвалідністю.
Зауважимо, що низка депутатів Львівської міської ради пропонувала в процесі реконструкції вулиці Чернівецької відновити тролейбусну лінію від вулиці Городоцької до Залізничного вокзалу, яка існувала у 1952 – 1970-х роках. Проте у ЛКП «Інститут просторового розвитку» відмовили у виконанні цієї пропозиції, отож замість екологічно-чистих тролейбусів до вокзалу і далі курсуватиме маса дизельних автобусів.