У «Львівелектротрансі» розповідали, як здобували професію вагоноводія

Понеділок, 14 вересня 2020, 12:21
Лекції провели в рамках Днів європейської спадщини, які тривали у Львові із 11 по 13 вересня
У «Львівелектротрансі» розповідали, як здобували професію вагоноводія

ЛКП «Львівелектротранс» традиційно долучився до проведення «Днів європейської спадщини», які цього року мали особливий формат через коронавірусний карантин. Якщо раніше «Львівелектротранс» показував для масового огляду старовинні та сучасні трамваї, а також організовував на них пізнавальні екскурсії, то цього року було проведено пізнавальну лекцію «Вагоновод львівського трамвая – як здобували професію», яка відбувалася в приміщенні класу безпеки руху Навчально-курсового комбінату.

Учасників події привітав директор Навчально-курсового комбінату ЛКП «Львівелектротранс» Григорій Вархов, який розповів про навчально-виробничий процес та підготовку слухачів за професіями «Водій трамвая» та «Водій тролейбуса».

Лекцію про навчання вагоноводів львівського трамвая провів науковий співробітник відділу науки, техніки та транспорту Львівського історичного музею Олександр Арістархов, який зосередив увагу учасників на історії освіти вагоноводів.

За словами Арістархова, історія регулярного громадського транспорту у Львові розпочалася з кінних екіпажів великої місткості – диліжансів. Їх історія мало вивчена на даний час. Значно більше існує відомостей про трамвай кінний.

«Будівництво кінного трамваю у Львові розпочато у 1879 році, а завершено у 1880-му. Початок його роботи та в цілому перевезень пасажирів ми відзначаємо 3, а також 5 травня», — розповів Олександр Арістархов.

Також Олександ Арістархов зазначив, що електричний трамвай у Львові впроваджений, завдяки проведенню Великої Крайової виставки у 1894 році.

«Очікувалася велика кількість відвідувачів. Кінний трамвай не впорався би з такими обсягами перевезень, і вирішено було збудувати фірмою Siemens & Halske «міську електричну залізницю» (так тоді називали електричний трамвай). Працівників, що мали керувати та обслуговувати трамвайні вагони на електричній тязі, набирали переважно зі стажем роботи на залізниці», — сказав Олександр Арістархов.

Загалом участь у події взяло 30 осіб, які були поділені на 2 групи, з дотриманням усіх карантинних заходів.

comments powered by HyperComments