«Львівавтодор» планує закупити офісні меблі на суму понад 300 тисяч гривень
Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» планує істотно оновити свої меблі – 8 серпня 2020 року воно оголосило тендер на закупівлю офісних меблів із очікуваною вартістю закупівлі в 313 тисяч 495,5 гривень. Всі ці меблі мають бути постачані за адресою – м. Львів, вул. Горбачевського, 10.
Отож, «Львівавтодору» знадобилися наступні меблі: столи офісні із скляною перегородкою – 13 штук; столи офісні – 26 штук; тумби офісні – 11 штук; тумби офісні мобільні 17 штук; шафи офісні для документів – 9 штук; шафи офісні для одягу – 9 штук; стіл керівника – 1 штука; стіл-приставка до стола керівника – 1 штука; стіл для переговорів в кабінет керівника – 1 штука; стіл в конференц-зал – 1 штука; шафа офісна в кабінет керівника – 1 штука; шафа для одягу в кабінет керівника – 1 штука, тумба офісна в кабінет керівника – 1 штука, крісло офісне – 40 штук; крісло для відвідувачів – 40 штук; крісло керівника – 1 штука; крісло рядне трьохмісне – 2 штуки; поличка із вішаками для одягу в гардероб – 2 штуки, лавка в гардероб – 2 штуки; крісло для відвідувачів із відкидним столиком – 20 штук; шафа металева для документів – 2 штуки, шафа бухгалтерська – 1 штука. Термін постачання меблів – до 20 листопада 2020 року.
Потенційні постачальники офісних меблів можуть подавати свої заявки на участь в тендері до 24 вересня 2020 року, аукціон відбудеться уже на наступний день – 25 вересня 2020 року.
Цікаво, що ЛКП «Львівавтодор» допускає подачу частину документів для участі в тендері українською та російською мовою – російськомовні документи допускаються, якщо вони не готуються учасником тендеру.
Вочевидь закупівля офісних меблів із місцем постачання Львів, вул. Горбачевського, 10 пов’язана із реалізацією проекту «Електронний квиток», адже саме за цією адресою заплановано створити центр обслуговування клієнтів системи.