У Львівському музеї Каменяра відкрилася благочинна виставка «Портрет Франкової груші»

Вівторок, 1 вересня 2020, 08:24
Кошти від реалізації мистецьких творів підуть на порятунок грушки, яку 118 років тому посадив Іван Франко разом із своїми синами.
У Львівському музеї Каменяра відкрилася благочинна виставка «Портрет Франкової груші»

Днями у Домі Франка відбулося відкриття благочинної виставки малярських робіт львівських художників «Портрет Франкової груші». Мета цієї виставки – збір коштів для порятунку плодового дерева, яке посадив Каменяр.

Франковій грушці уже 118 років – її посадили Іван Франко разом із синами у своєму садку. Ця грушка – єдине дерево з Франкового саду, яке дожило до наших днів. Незважаючи на свій вік, ще минулого року грушка вродила рясними плодами. А вже цьогоріч працівники Дому Франка виявили певні проблеми зі стовбуром і кроною, які потрібно негайно ліквідувати і вилікувати дерево.

Колектив Дому Франка миттєво зреагував та започаткував низку благочинних акцій з порятунку Франкової груші. Адже на лікування плодового дерева потрібні чималі кошти – понад 70 тис. гривень. Одним з таких заходів стала виставка малярських робіт львівських художників.

На відкритті виставки вчений секретар музею Катерина Крамар розповіла про етапи реалізації порятунку груші, а директор Дому Франка Богдан Тихолоз вручив подяки усім художникам, які взяли участь у пленері і намалювали дерево. З вітальним словом звернувся до усіх присутніх і головний художник музею Олександр Дворський.

Нагадаємо, що виставка «Портрет Франкової груші» – це результат нещодавно проведеного  у Домі Франка мистецького пленеру «Портрет груші: Франкове дерево під пензлем львівських художників». Львівські митці намалювали грушу і таким чином увіковічнили дерево як цінний мистецький експонат та важливий артоб'єкт.

На виставці презентували свої роботи такі митці: Ольга Падовська , Наталя Пухінда, Олена Каменецька-Остапчук, Ірина Фартух, Леся Рось, Олена Мікула, Євген Потапов, Клавдія Потапова, Наталя Курій-Максимів, Максим Максимів, Галина Мазур, Олександр Дворський.

comments powered by HyperComments