Найдовший трамвай Львова – рідкий гість на маршрутах
Найдовшим трамваєм Львова, який може перевозити одночасно до 250 пасажирів, в тому числі 58 пасажирів сидячи, є п’ятисекційний вагон «Електрон» T5L64, який виготовлений ТзОВ «СНУП «Електронтранс» у 2013 році. Цей трамвай носить деповський номер 1179. Нажаль, львів’яни та гості міста цьогоріч дуже рідко можуть побачити цей трамвай на маршрутах – за даними GPS-моніторингу руху громадського транспорту Львова він не появлявся на лінії із 22 червня 2020 року. Відповідні дані «Справжня Варта» дізналася із сайту kstat.pp.ua, на якому на основі GPS-моніторингу публікуються дані про роботу одиниць громадського транспорту в Києві, Львові, Тернополі, Чернівцях та низці інших міст України.
За даними сайту kstat.pp.ua, у січні цього року трамвай «Електрон» T5L64 № 1179 пропрацював на лінії усього 6 днів – із 21 по 24 січня та 26-27 січня. Після цього він простояв майже два місяці і знову виїхав на маршрути уже під час «коронавірусного» карантину – 20 березня 2020 року, але крім цього дня у березні він виїхав іще 22 березня. І знову зупинився майже на 2 місяці. У травні 2020 року найбільший трамвайний вагон Львова працював на лінії усього 6 днів – 23, 25, 27 і 28 – 30 травня. У червні 2020 року він здійснив найбільше виїздів із депо – 15 днів він працював на трамвайному маршруті № 2. Зокрема це було 1 – 4, 9 – 13, 16 – 19 і 21 – 22 червня.
Від 22 червня 2020 року ось уже 2 місяці найбільший трамвайний вагон міста Львова на маршрути не виїздить і пасажирів не перевозить. Причини простою вагону нам невідомі.
Зауважимо, що 5-ти секційний трамвай «Електрон» T5L64 обійшовся місту Львову у майже 1 мільйон євро. Окрім Львова п’ятисекційні трамваї «Електрон», але дещо іншої моделі, працюють у Києві. Там теж нарікають на надійність цих трамваїв, крім того «Концерн «Електрон» досі не може постачити до Києва один трамвай «Електрон» Т5В64, за який уже перерахували аванс. Щодо ЛКП «Львівелектротранс», то часті поломки трамваїв та проблеми із колією та контактною мережею натякають на те, що транспорт та інфраструктура на підприємстві обслуговується неякісно, крім того бракує фахівців.