Із 1 вересня у Львові обіцяють збільшити кількість транспорту на маршрутах
Сьогодні в ефірі підконтрольного дружині мера Львова Катерині Кіт-Садовій радіо «Люкс FM» віце-мер Львова із питань ЖКГ Ірина Маруняк роздавала обіцянки щодо збільшення кількості громадського транспорту на маршрутах із 1 вересня 2020 року. Ці обіцянки ретранслювала прес-служба Львівської міської ради.
Пані Маруняк обіцяє, що із першого дня осені на маршрути буде виходити в середньому на 100 одиниць громадського транспорту більше, а ніж працює зараз.
«Станом на сьогодні у Львові діє режим спецперевезень та відновлено пільгове перевезення пасажирів. Також з 1 вересня, у зв’язку з тим, що діти йдуть до школи, ми збільшимо кількість громадського транспорту на маршрутах. Плануємо збільшити приблизно на 100 одиниць. Тобто, якщо сьогодні у нас на рейси виїздить 536 одиниць транспорту, то з 1 вересня на рейси буде виїжджати 634 автобуси. Також будемо моніторити ситуацію на зупинках, щоб не було перевантаження на той чи інший маршрут», — розповіла Ірина Маруняк.
Маруняк також заявила, що відповідно до ухвали Львівської міської ради школярам надано право безкоштовного проїзду в громадському транспорті міста Льввоа, а студенти мають 50% пільгу на вартість проїзду в електротранспорті.
«Хочу також всіх просити дотримуватися правил карантину, зокрема в транспорті, та заходити в автобуси чи електротранспорт лише в масках. Адже це ваша безпека і безпека ваших рідних», – додала Ірина Маруняк.
Зауважимо, що опозиційні до міського голови депутати Львівської ради прогнозували транспортний колапс після початку навчального року. Зокрема такий невтішний прогноз зробив лідер «Варта 1», депутат ЛМР, обраний від «УКРОПу» Ігор Зінкевич. Для уникнення перевантаження транспорту в пікові години Зінкевич запропонував «рознести» в часі початок навчання у різних вищих навчальних закладах міста Львова, а для доведення школярів до шкіл депутат запропонував запустити курсування спеціальних шкільних автобусів. За словами депутата також доцільно обмежити дію пільгового проїзду поза піковими годинами, адже саме для старшого покоління COVID-19 найбільш небезпечним. Як писала «Справжня Варта» у Тернополі депутати прийняли рішення із 1 вересня 2020 року запустити спеціальний транспорт для школярів міста.
Додамо також, що у зв’язку із нестачею водіїв, у депо простоює значна кількість справного електротранспорту. Зокрема за даними сайту «Міський електротранспорт» у Львові із 111 тролейбусів, які є на балансі ЛКП «Львівелектротранс», лише 67 експлуатується. Біля 30 тролейбусів моделей ЛАЗ-52522, Skoda 14Tr та Skoda 15Tr не експлуатуються після прибуття нових тролейбусів «Електрон», хоча перебувають у справному стані. Цей рухомий склад не випускається на лінію, оскільки керівництво ЛКП «Львівелектротрансу» не змогло підготувати відповідної кількості водіїв, щоб забезпечити випуск на лінію не лише нових «Електронів», але і тролейбусів попередніх років випуску. Аналогічна ситуація спостерігається і у трамвайному депо після надходження до Львова 30 трамвайних вагонів «Tatra KT4DМ» із Берліна.