У Львові бруківку із площі Двірцевої та вулиці Чернівецької зберігатиме «Львівводоканал»

П'ятниця, 10 липня 2020, 14:11
За словами Ірини Маруняк, історичну бруківку, яку демонтують в процесі реконструкції площі Двірцевої та вулиці Чернівецької зберігатимуть на території очисних споруд ЛМКП «Львівводоканал»
У Львові бруківку із площі Двірцевої та вулиці Чернівецької зберігатиме «Львівводоканал»

Сьогодні під час засідання виконкому Львівської міської ради заступниця міського голови Львова Ірина Маруняк розповіла про долю бруківки, яку демонтують із площі Двірцевої та вулиці Чернівецької. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Пропонуємо доручити ЛКП «Львівавтодор» і Залізничній районній адміністрації забезпечити облік та складування на території очисних споруд ЛМКП «Львівводоканал» (вул. Пластова, 13) бруківки, отриманої при реконструкції пл. Двірцевої та вул. Чернівецької.

Зі свого боку «Львівводоканал» має забезпечити належне зберігання та охорону використання бруківки, здійснювати у встановленому порядку», – доповіла Ірина Маруняк.

 Зазначимо, що проекти реконструкції площі Двірцевої та вулиці Чернівецької у Львові на замовлення ЛКП «Львівавтодор» розробило комунальна проектна установа, заснована у 2016 році – ЛКП «Інститут просторового розвитку». Це підприємство очолює депутат Львівської міської ради від політичної партії «Самопоміч» Андрія Садового, радник міського голови Львова Олег Шмід. Він є ярим «велофанатом», отож виступає за тотальне знищення історичного дорожнього покриття на вулицях Львова. Зокрема за ініціативою Шміда історичне бруковане покриття буде ліквідоване на вулиці Бандери – тут, попри протести мешканців, постелять асфальт. Можна припустити, що Олег Шмід інтересами велосипедистів, яким ніби-то незручно їхати по бруківці, прикриває лобіювання інтересів компаній, які спеціалізуються на реконструкції вулиць та доріг та мають власні асфальтові заводи. Дорожнім компаніям не вигідно відновлювати бруковане покриття, адже ці роботи виконуються вручну і для них потрібно залучати багатьох тимчасових працівників – значно дешевше закатати історичні вулиці асфальтом, а потім іще заробляти на поточному ремонті.

comments powered by HyperComments