На вулиці Колумба у Львові запровадили реверсивний рух, а на перехресті цієї вулиці із Трактом Глинянським змінили організацію руху
У Львові в черговий раз внесли зміну в організацію дорожнього руху в районі «Личаківської рогачки», де постійно спостерігаються дорожні затори. Про це повідомили у Личаківській районній адміністрації, пише прес-служба Львівської міської ради.
Як розповіли у Личаківській районній адміністрації міста Львова, відповідно до рішення Міської комісії з безпеки дорожнього руху на вулиці Колумба, яка сполучає між собою вулиці Ніщинського та Тракт Глинянський запроваджено реверсивний рух: із 23:00 до 14:00 по вулиці Колумба можна їхати від вулиці Тракт Глинянський до вулиці Ніщинського (напрямок «до центру»), а із 14:00 до 23:00 цією вулицею можна скористатися для проїзду від вулиці Ніщинського до Тракту Глинянського.
Одночасно із запровадженням реверсивного руху на вулиці Колумба запроваджуються зміни в організації дорожнього руху на перехресті вул. Колумба та вул. Тракт Глинянський (від вулиці Колумба до вулиці Голинського). Отож тепер, при виїзді із вулиці Колумба на Тракт Глинянський можна повертати як праворуч, так і ліворуч, оскільки на ділянці Тракту Глинянського від вулиці Колумба до вулиці Голинського запровадженого двосторонній рух. Для здійснення лівого повороту нанесено дорожню розмітку 1.4, яка позначає ділянку доріг, де заборонено зупинку.
Також тепер буде заборонено паркування на вул. Личаківській, від вул. Пасічної до вул. Яловець. Місце зупинки перенесено у кишеню для паркування.
У Личаківській районній адмніністрації кажуть, що відповідні дорожні знаки та розмітку встановлено згідно з схемою, погодженою відділом безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції у Львівській області, а рішення про зміни в організації дорожнього руху прийняті Міською комісією з безпеки дорожнього руху іще 4 грудня 2019 року.
Реверсивний рух на вулиці Колумба у Львові та пов’язані із цим зміни в організації дорожнього руху, на думку авторів новації, очевидно, направлені на зменшення заторів на перехресті вул. Личаківської та Пасічної. Проте вельми сумнівно, щоб вони дійсно щось змінили. По-перше вулиця Колумба є дуже вузькою і малопридатною для руху великих автомобілів. По-друге, стан дорожнього покриття там знаходиться в жахливому стані, тротуари – лише із однієї сторони вулиці і не відповідають нормативній ширині, яка передбачена ДБН В.2.3-5:2018. Отож, зростання інтенсивності автомобільного руху на вулиці Колумба несе реальну небезпеку для перехожих. Крім того, аби потрапити на вулицю Колумба, автомобілісти, які їхатимуть із центра міста на перехресті вул. Личаківської і вул. Ніщинського здійснюватимуть лівий поворот на нерегульованому перехресті, що є аварійно-небезпечним. По-третє – рішення про заборону паркування на ділянці між перехрестями вул. Пасічної та Яловець не буде працювати, оскільки тут розміщено супермаркет «АТБ», крім того, здійснюють відстій автобуси Перемишлянського та Золочівського напрямків – автостанцію № 6, яка існувала на перехресті вул. Личаківської, Голинського та Яловець, ліквідували на початку 2000-х років, хоча вона давала можливість впорядкувати відстій приміських автобусів.
Зауважимо, що мешканці Личаківського району піднімали питання організації дорожнього руху на перехресті вул. Личаківської і Пасічної іще під час реконструкції ділянки вулиці Личаківської від Мечникова до Пасічної – вони рекомендували організувати на перехресті кільцевий рух, оскільки поруч із ним є закинута територія колишнього військового авторемонтного заводу, яка зараз ніяк не використовується. Проте ні ЛКП «Львівавтодор», ні влада міста ніяк не відреагували на цю пропозицію. Окрім того, мешканці звертали увагу на те, що звуження вулиці Личаківської із 4-х до 3-х смуг буде мати негативні результати, але знову ж таки до думки мешканців не прислухалися.
Загалом Міська комісія з безпеки дорожнього руху уже потрапила у Львові у скандал із впровадженням «виділених смуг для громадського транспорту», які спричинили величезні затори навіть у часі коронавірусного карантину. Юридично Міську комісію з безпеки дорожнього руху у Львові очолює заступниця міського голови Львова Ірина Маруняк, але де-факто комісію контролює радник міського голови Львова із питань інфраструктури, депутат Львівської міської ради від «Самопомочі», керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Едвардович Шмід, який навіть немає дорожньої освіти (має диплом інженера-електрика і незавершену журналістську освіту). Низка членів МКБДР навіть немає водійських прав. Сама комісія формується одноособово мером Львова Андрієм Садовим.
Фото: GOOGLE MAPS.