У Львові трамвайну лінію по вулиці Замарстинівській хочуть продовжити до вулиці Мазепи
Мер Львова Андрій Садовий заявляє про те, що уже наступного року в міській раді хочуть почати прокладати трамвайну колію по вулиці Замарстинівській від вулиці Торф’яної до вулиці Мазепи. Таку заяву він зробив в понеділок, 6 липня.
«Я би хотів, щоб ми зробили продовження трамвайної колії по вул. Замарстинівській до вул. Мазепи, щоб ми зі Сихова могли швидко заїхати на Топольну. Проект на фінальній стадії, далі – експертиза, і наступного року хочемо взяти у роботу», – заявив Андрій Садовий.
Як заявив керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід, наразі проект реконструкції вулиці Замарстинівської із будівництвом нової трамвайної колії іще не готовий. Над ним тільки почали працювати, отож він буде готовий лише наприкінці року.
Раніше, у січні 2020 року, заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий заявляв, що цього року планується спроектувати трамвайну лінію по вулиці Замарстинівській до вулиці Мазепи.
«Справжня Варта» зауважує, що опісля транспортної реформи 2012 року по вулиці Замарстинівській на ділянці від вулиці Липинського і до вулиці Гетьмана Мазепи не курсував жоден автобусний маршрут. До цієї реформи по цій ділянці вулиці Замарстинівської в одну сторону курсував автобусний маршрут № 96 (у зворотному напрямку він їхав по вулиці Лінкольна). У генеральному плані Львова, який нині діє, будівництво трамвайної лінії по вулиці Замарстинівській від Торф’яної до Мазепи не передбачено. В той же час, чинним Генпланом Львова передбачено будівництво трамвайної лінії по вулиці Лінкольна (між кінцевими сучасних трамвайних маршрутів № 6 і 9). Вулиця Лінкольна забудована висотною забудовою і наразі не забезпечена електротранспортом. В той же час, по вулиці Мазепи курсують тролейбуси маршруту № 33. Для забезпечення значної перевізної здатності на цей маршрут можуть бути випущені зічленовані тролейбуси. Наразі у ЛКП «Львівелектротранс» є 5 таких машин. Іще із 2017 року місцевий концерн «Електрон» заявляє про можливість випуску двосекційних тролейбусів, що можуть перевозити до 150 пасажирів, але місто такі тролейбуси не замовляє.
Що ж до вулиці Замарстинівської від Торф’яної до Мазепи, то вона немає висотної забудови, лише в районі перехрестя із вулицею Мазепи зараз іде зведення нових житлових багатоповерхівок. Отож, є сумніви в тому, що вартісне будівництво трамвайної лінії буде рентабельним для міста. Проте, здається, економікою міського транспорту в мерії не переймаються.