Львів’яни незадоволені будівництвом «острівця безпеки» на перехресті проспекту Чорновола і вулиці Варшавської

Середа, 1 липня 2020, 10:33
Через ДТП, яке сталося 30 червня 2020 року, а також через будівництво «острівця безпеки» на перехресті проспекту Чорновола і вулиці Варшавської дві «швидкі» не могли вчасно проїхати до лікарні.
Львів’яни незадоволені будівництвом «острівця безпеки» на перехресті проспекту Чорновола і вулиці Варшавської

Міська влада Львова постійно стверджує, що розвиває міську транспортну інфраструктуру і робить її безпечнішою. Крім того, Львів активно за кредитні кошти та за лізинговими схемами закуповує комунальний громадський транспорт. В той же час, звичайні мешканці стверджують, що проїхати на автомобілі чи навіть у громадському транспорті по Львові стає все складніше і складніше.

Черговий приклад «покращення» організації автомобільного руху опублікували у спільноті «Львів без заторів»: сюди репостнули допис депутата Львівської міської ради Ігоря Зінкевича, який демонструє затор, який утворився через ДТП і будівництво «острівця безпеки» на перехресті вулиці Варшавської і проспекту В’ячеслава Чорновола. Депутат стверджує, що у затор потрапило дві карети швидкої допомоги, які прямували із пацієнтами до лікарні.

Обговорюючи ДТП, львів’яни зауважили, що будівництво «острівця безпеки» на кільцевій розв’язці на перехресті вулиці Варшавської та проспекту Чорновола абсолютно не потрібне – справа в тому, що вулиця Варшавська від Замарстинівської до проспекту Чорновола практично незаселена. І дорогу в місці, де будують «острівець» ніхто ніколи не переходить.

Будівництво цього острівця здійснюється відповідно до рішення Міської комісії з безпеки дорожнього руху, на діяльність якої у Львові уже давно нарікають мешканці. Формальним керівником комісії є заступницям міського голови з питань житлового господарства Ірина Маруняк, але неформальним лідером, який задає тон у роботі комісії і (за неофіційними даними) активно впливає на формування персонального складу комісії є радник міського голови Львова Олег Шмід, який очолює ЛКП «Інститут просторового розвитку» і є депутатом від партії мера Львова «Самопоміч».

Саме Олега Шміда львівські автомобілісти звинувачують у тому, що пропускна здатність вулично-дорожньої мережі Львова постійно зменшується. Все це міська влада подає під соусом «розвитку громадського транспорту», який в часи пандемії COVID-19 є явно неактуальним, оскільки через недотримання львів’янами карантинних обмежень є високий ризик інфікування саме у громадському транспорті, адже часто пасажирам доводиться сідати разом із людьми, які не користуються ні масками, ні респіраторами.

 

comments powered by HyperComments