Наслідки карантину: у Львові може подорожчати проїзд у маршрутках
«Фактично, це вже третій тиждень і кожного разу ми не можемо зібрати кошти навіть на паливо. Не говорячи вже про зарплату водіям», - розпові голова правління АТП-14630 Ігор Самардак «24 каналу».
«Наші ресурси вже вичерпані, автобуси навіть нема за що ремонтувати», – директор підприємства «Успіх-БМ» Юрій Мельник.
Львів робить ставку на комунальний транспорт. Там нині працює тільки половина водіїв, але після карантину обіцяють повноцінне повернення до роботи.
«Зараз місто планує закупити 100 великих нових автобусів і у нас буде дуже велика потреба у нових водіях», – додав начальник Львівського міського управління транспорту Орест Олеськів.
А от чи вийдуть приватні перевізники з карантину у тому ж вигляді – питання складне. При чому стосується це усієї України.
«Нам доведеться знов ж таки починати з непопулярних рішень. Це і тарифна політика, її перегляд, і владі, на моє переконання, треба задуматися про компенсацію пільгових перевезень»,– заявив голова Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка.
Про це кажуть і експерти. Мовляв, ціна проїзду у приватних перевізників може підскочити – захочуть відбити тривалий простій.
Це ж стосується і Києва. Столиця, яку взагалі важко уявити без маршруток, скоріш за все не побачить і половини від їх кількості докарантинного періоду. А от чи витримає комунальний транспорт таке навантаження – невідомо.