Ціни на проїзд у Львові виростуть: на черзі електротранспорт
"Ми співпрацюємо з багатьма міжнародними інституціями, зокрема Європейським банком реконструкції та розвитку. У них завжди є вимога, що вартість проїзду має бути відповідно до собівартості. Однак, у нас не завжди так є, бо це важке політичне рішення.
Ми хочемо розвивати електротранспорт. У нас амбітні плани. Ми багато вже зробили, покращили операційні показники роботи. І якщо ми й надалі хочемо покращувати роботу електротранспорту, то нам необхідно переглядати тариф, якщо змінюється собівартість.
Останній раз перегляд тарифу відбувся у квітні 2018 року. За цей час загальна собівартість зросла на 30%. Найбільше зросла заробітна плата — на 65%. До прикладу, водій електротранспорту у квітні 2018 року отримував на руки 7 300 грн, а у вересні 2019 року — 12 тис. грн. Це дає можливість залучати на роботу молодь, збільшувати кількість осіб, які навчаються у школі водіїв. Також ми оплачуємо стипендію учням у цій школі. Також збільшилися витрати на підтримку і обслуговування інфраструктури, контактної мережі", — розповів Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури.
За його словами, при перегляді тарифу на проїзд в електротранспорті пропонуватимуть запровадити різницю між тарифом у водія і тарифом на квиток, придбаним в інших місцях.
«Для цього на більшості зупинок електротранспорту буде встановлено термінали, де можна буде, або за готівку, або банківську картку придбати квиток. Ці термінали будуть встановлені за кошти інвестора, і навіть «Львівелектротранс» буде отримувати кошти за оренду.
Так сьогодні більше 20% пасажирів купує разовий квиток не у водія, зокрема QR-коди. Також нижчою ціна проїзду буде при купівлі місячного квитка", — додав Андрій Білий.