На дороги Львова повертаються ЛАЗи-гармошки
Ці машини були закуплені до Євро-2012, якийсь час курсували містом, та через погані умови експлуатації та колапс ЛАЗу, були надовго забуті у депо, без догляду та ремонту. Критикували автобуси за розмір і неможливість використання у центральній чатсині міста з вузькими вулицями, а також за проблеми у ремонті.
Загалом на балансі АТП-1 є 9 "гармошок" та 21 автобус меншого класу виробництва ЛАЗ. Усі ці автобуси зараз ремонтуються. За словуами техніків, доводиться навіть переварювати понищені роками кузова, перебирати ходову та підвіску.
«Міняємо в ходовій частині всі розхідники, перевіряємо пневмосистему, гальмівну систему. Також обслуговування двигунів. Тому що двигуни пройшли значний пробіг», ‒ розповідає головний інженер АТП-1 Богдан Карпій.
Проте, прогнози позитивні - вже 2 оновлені ЛАЗи на маршрутах №29 та №52 експлуатуються щоденно.
«Львову не вистачає автобусів. Ми входимо в зиму. Ми прекрасно розуміємо, що в приватних перевізників частина машин ввійде в зиму і менше машин вийде з зими. Відповідно, ці маршрути треба замінювати великими машинами. Машинами великого класу. Для цього ми і відновлюємо ЛАЗи», ‒ розповів у коментарі ZAXID.NET керівник комунального АТП-1 Орест Хамула.
«Що б ви розуміли, новий автобус купити це є, грубо кажучи, 4,5 мільйони. Це є невелика ціна. Все робиться власними силами. Це є значно дешевше, ніж ми б замовляли цю роботу на стороні», ‒ певен міський голова Львова Андрій Садовий.