"Львівелектротранс" проклав мережу з жахливими порушеннями
Про це пише Ігор Зінкевич, депутат ЛМР.
"Проте облаштування тролейбусної інфраструктури викликає багато питань.
1. Відповідно до нормативних документів, які визначають правила будівництва тролейбусної інфраструктури (а це "Правила експлуатації трамвая і тролейбуса" і ДБН В.2.3-18:2007 "Споруди транспорту. Трамвайні і тролейбусні лінії. Загальні вимоги до проектування"), ширина дорожнього покриття на вулицях і дорогах із тролейбусним рухом має бути не менше 7 метрів (за умови відсутності руху іншого транспорту - 6 метрів). Тут маємо рух тролейбуса по смузі шириною біля 4-х метрів. Це не відповідає нормативам.
2. Правила дорожнього руху кажуть, що смуга руху маршрутних транспортних засобів має бути попутньою до напрямку руху іншого транспорту, жодних вимог її відокремлення від інших смуг немає. Більше того, є нормативний документ, який забороняє утворення т.зв. "закритих кишень" на автобусних і тролейбусних зупинках (тобто забороняється фізичне відділення бордюрами та інакше) місць для стоянки автобуса чи тролейбуса на зупинці від решти смуг руху.
3. Існують певні вимоги до облаштування кінцевих зупинок електротранспорту (наявність "обгінної лінії", місця відстою тролейбусів для ремонту або під час нормованого відпочинку водіїв та ін.), Ці вимоги теж проігноровані при прокладанні контактної мережі.
З огляду на це підготував два звернення - заступниці міського голови Львова пані І. Маруняк із проханням усунути виявлені порушення, а також керівнику ГУ Нацполіції у Львівській області пану В. Віконському з приводу порушення справи про адміністративні порушення, які передбачені статтею 128-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. У цій статті якраз ідеться про покарання за порушення стандартів із безпеки руху та інших подібних нормативів. Щодо звернення в поліцію, пояснюю: якщо ми хочемо жити у правовій державі, будь-яке правопорушення має бути зафіксоване, розслідуване і його винуватці мають понести відповідальність за законом. Це покарання заставить всіх задуматися і 50 раз перевірити всі рішення на відповідність законодавству.
На закінчення скажу, що зараз ми із колегами готуємо проект змін в організації руху на вул. Шота Руставелі, площі Петрушевича та вул. Зеленій - геометрія цих доріг така, що напрошується створення кільцевої розв'язки. Нова схема ОДР дасть можливість виправити проектні помилки "малою кров'ю" та зробити рух на цій ділянці більш безпечним".