З літака, який впав у Львові, вилучили чорні скриньки
Наразі говорять про те, що екіпаж і прилади літака були цілком готові до посадки, а львівський аеропорт дав згоду на приймання судна. Воно йшло чітко по лінії посадкової смуги. Що пішло не так – перевізник не знає. Каже, розмовляв із потерпілими в лікарні, але інформації не побільшало.
Бондаренко припустив, що причиною трагедії могла бути несправність наземного обладнання або поломка в літаку, яку екіпаж не міг помітити.
"Може, була відмова наземного обладнання, яке дозволяє зайти на посадку. Може, щось відмовило, що не зміг помітити екіпаж, все може бути. Вони кажуть так, абсолютно нормальний політ, потім листя дерев – бах! – і ми більше нічого не пам’ятаємо", - розповів заступник голови правління з безпеки польотів авіакомпанії "Україна аероальянс" Борис Бондаренко.
Версію про брак пального в авіакомпанії відкидають. Щоправда додають: гас відправили на експертизу, щоби зясувати його якість.
Основна версія падіння літака – перевантаженість. Також розгляєдаються версії про закінчення пального та помилку пілота.
Із фотографій із місця катастрофи видно, що Ан-12 перевозив запчастини до автомобілів Renault. У мережі також пишуть про контрабанду – мовляв, у серпні 2014-го той самий літак приземлився в Ужгороді, і тоді екіпаж запідозрили в незаконному перевезенні текстилю. Журналісти стали свідками того, як із поля винесли два білих мішки, про їхній вміст експерти мовчать.
Стан трьох потерпілих досі тяжкий, але стабільний. Двох перевели в травматологічне відділення, один у реанімації.
"Стан на сьогодні не погіршився, ніч вони провели спокійно, під знеболенням. Вони у свідомості і доступні до контакту. Звичайно, больовий синдром їх турбує, тому що травма і так далі", - розповів травматолог 8-ї міської лікарні Львова Юрій Вовчко. Родичі та знайомі потерпілих до спілкування з журналістами не охочі.
Ан-12, який здійснив аварійне приземлення під Львовом, експлуатують більше півсторіччя. Але експерти з авіації кажуть, що це нормальний вік для літака.
"Є світові дослідження, пов’язані з віком літака. І вони говорять, що літаки, яким до 5 років, показують точно такий самий рівень безпеки польоту, як і літаки, яким 20 і більше", - запевнив Богдан Долінце.
У поліції журналістів запевнили, що всі вихідні працюватимуть на місці аварійної посадки літака і вже більше інформації оприлюднять в понеділок. Чорні скриньки з Ан-12 уже вилучили, але ще не розшифрували.