Гаряча лінія Львова не реєструє скарги громадян
Такий висновок можна зробити на фоні офіційної відповіді від ЛМР, в якій вказано, що за п’ятимісячний період було зафіксовано лише 5 скарг ат складено лише 6 актів про неналежну якість надання послуг, проте достеменно відомо, що скарг було, як мінімум, 38. Такі підрахунки надає громадський активіст Ігор Стукалець.
"Останнім часом неодноразово звертався на гарячу лінію міста, і до управління транспорту стосовно незадовільної роботи маршруту №39. У відповіді - відписка про інструктаж з водіями, а насправді - в роботі маршруту жодних змін. Ну не може місто не помічати, що перевізник випускає на лінію менше половини автобусів, тим більше, мешканці самі мало не щодня звертають на це увагу управління транспорту і гарячої лінії міста, яка передає усі скарги до вищезгаданого управління.
Отож, проаналізуємо кількість офіційних скарг від мешканців. Тільки у січні я 4 рази звертався на гарячу лінію міста, та двічі безпосередньо до управління транспорту стосовно маршруту №39 з вимогою складення актів про порушення умов договору. Мінімум 5 скарг залишив Павло Босак, не менше 15 було від Ірина Жегистовська, 6 скарг - від Яворської Галини, 3 скарги - від Мар'яни Куц, по одній скарзі - від Наталії Стукалець-Голоти, Роксоляни Ярощук, Ірини Янушкевич, Галини Жегистовської-Пилипчук. Неодноразово зі скаргами зверталися також Оксана Турканик та Оксана Боровець. Цей список не є вичерпним, а лише тих людей, яких автор зміг опитати особисто, і які гарантовано зверталися через офіційні канали комунікації з владою. Отже, в підсумку маємо щонайменше 38 скарг!
А тепер порівняймо кількість скарг по цьому ж маршруту зі статистикою управління транспорту за той самий період часу. Згідно з даними управління, в період від 5 листопада 2018 р. до 13 лютого 2019 р. до управління надійшло аж П'ЯТЬ (!!!) скарг. Лише 6 актів щодо неналежної якості надання послуг було складено управлінням транспорту за останні три місяці. І це при тому, що перевізником кожного дня порушуються умови договору.
Куди зникають скарги? Навіть якщо порівняти кількість відповідей, то їх мало б бути в рази більше. Схоже, що космічна метеоритна тема, про яку свого часу говорив заступник міського Сергій Бабак, дається в знаки - в транспортному управлінні міста з'явилися "чорні діри", які поглинають скарги громадян, що псують загальну статистику звернень", - розповідає Ігор Стукалець.