Чому ЛМР відключила моніторинг громадського транспорту?

Четвер, 7 лютого 2019, 17:51
У Львові вже кілька років не працює хвалений GPS-моніторинг транспорту, створений на сайті ЛМР.
Чому ЛМР відключила моніторинг громадського транспорту?

Розробку унікального для України проекту розпочали ще перед Євро-2012. Проте, тоді у міста не знайшлося грошей оплатити роботу компанії, яка розробляла проект - SoftServe. Через фінансові труднощі, компанія була змушена монетизовувати дані своїх серверів для використання іншими компаніями, що привело до перенавантаження серверів. Додаток «падав» 6 разів, поки не вийшов з ладу остаточно.

"Наскільки я знаю, ця система була запущена в тестовому режимі ще до "Євро 2012". Її запровадили на псевдо-волонтерських засадах компанією SoftServe, яка пізніше робила спроби монетизації своєї розробки через те, що сторонні сервіси почали використовували для своїх додатків дані з SoftServe, що спричиняло надлишкове навантаження на сервера компанії. Результатом відсутності фінансування сервісу, враховуючи перенавантаження серверів, і стало відключення системи, яке компанія SoftServe за загальний період роботи сервісу ініціювала мінімум 6 разів. І фактично востаннє її відключили остаточно", - розповідає екс-заступник директора ЛКП «Львівелектротранс» з питань розвитку Андрій Вишневський.

"Мені, коли я ще був головою Громадської ради при управлінні транспорту ЛМР, озвучували цифру, що через два місяці буде запущено новий ресурс для моніторингу за громадським транспортом. Але вже скоро буде рік, як розпочали роботи по заміні офіційного  програмного продукту і  нічого не зробили, через що страждають пасажири - які не можуть спланувати пересування містом", - каже екс- голова ГО "За якісний транспорт" Святослав Товстига.

Алгоритм компанії SoftServe міг працювати на застарілому сайті ЛМР, а от неофіційний додаток EasyWay, розроблений UA-GIS, вже складніший – тож шансів працювати на сайті ЛМР у нього немає. Проте, подібний алгоритм є незручним для міської ради – адже на трекерах EasyWay щодня видно, як транспорт сходить з маршруту за годину - півтори до затвердженого графіку, проїжджає в депо з увімкнутим GPS, сходить з маршруту в самовільних місцях, стає на «обіди» по декілька разів і так далі. Таким чином, ця інформація не може бути представлена ЛМР у вигляді претензії, адже додаток не є офіційним.

 

comments powered by HyperComments