У Львові підписали трьохсторонній меморандум про старт розробки концепції "креативного міста"
За останні два роки нова галицька інтелігенція: науковці, підприємці та громадські діячі працювали над новою стратегією розвитку, яку в результаті було названо Містом гідних.
Цей проект має змінити попередню статегію конкурентоспроможності, яка працювала 7 років, та принесла Львову неабиякі результати:
"Чи задоволені ми досягнутим? І так, і ні. Чому так? Бо за останні 7 років ми зробили Львів одним з найбільших туристичних міст Східної Європи, та одним з великих світових ІТ-центрів. Кількість туристів зосла в 5 разів, ІТ-компаній-в 3. Чому не задоволені? Бо треба рухатись далі і досягати нових вершин." -заявив директор Інституту мітса Олександр Кобзарєв.
Теперішня стратегія креативного міста якісно відрізняється від попередньої, адже її основними ідейними творцями та організаторами будуть самі львів'яни, з інституцій міської влади в розробці бере участь лише Інститут міста, який сам є новоствореною структурою.
Базовою концепцією Гідного міста є побудова соціуму в межах міського простору, базованого на довірі, чесності та толерантності та об'єднаного для впровадження нових ідей та інновацій.
Довідка: Креативне місто - концепція розвитку, яку створив та узагальних британський соціолог Чарльз Лендрі в кінці 1980-х років. Основною ідеєю є створення умов для концентрації водному місті великої кількості творчих людей та інтелігенції, які за допомогою продукування ідей розвиватимуть гуманітарні напрямки економіки, що якісно змінить не лише фінансовий стан міста, але й сам спосіб співіснування людей в соціумі. Ідеї креативного мітса вже використовують в понад 100 містах світу: зокрема в Сан-Франциско, Дубліні, Мадриді, Тель-Авіві та Ванкувері.