Львівське метро: реальний проект підземного трамвая
Тому і була побудована колія на вулиці Княгині Ольги, на якій зараз ходять трамваї – №3 та 5.
В кінці 1980-х почали будувати першу вентиляційну шахту. Її місце було біля палацу Потоцьких на вул Коперника. Через роботи почав руйнуватись фундамент палацу. Тому будівництво цього об’єкту припинили. Про це пише Олександр Шутюк - блогер-урбаніст.
За проетом планували підземні шляхи на Сихів і в Рясне через залізничний вокзал. А також на Левандівку.
Планували у тунелі пускати вузькоколійні трамваї "Татра" моделей "Т4" і "КТ4", об'єднані в дво- і тривагонні склади.
В схилі пагорба, на якому стоїть Цитадель, планували облаштувати станцію.
На місці, де зараз знаходиться Ринок, трамвай повинен був виходити з-під землі і продовжувати подальший рух по вулицях.
На місці старого трамвайного депо, котре знаходиться на перетині Сахарова і Вітовського, планували побудувати гігантську петлю, якою трамваї могли по шляху в центр спускатися під землю.
Більше новин про Західну Україну читайте на "Справжня Варта"