Напрацьовано попередній проект Ухвали Про організацію вивезення ТПВ у Львові
Про це повідомив депутат ЛМР Ігор Телішевський на своїй сторінці у Фейсбуці.
Як йдеться у тексті документу, ухвалу приймають з метою недопущення погіршення санітарного та епідемічного стану на території м. Львова, уникнення екологічної катастрофи, забезпечення комфортних умов перебування на території міста мешканців та гостей.
Згідно з Ухвалою, повноваження щодо вирішення питань збирання, зберігання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів передадуть Львівській ОДА до 30.06.2019 року.
Зокрема, йдеться про схеми санітарного очищення та впровадження системи роздільного збирання ТПВ, вивезення відходів, право укладати угоди з постачання ТПВ з адміністративної території міста Львова на об’єкти захоронення та утилізації та використання коштів міського бюджету м. Львова на вивезення та захоронення твердих побутових відходів з території міста Львова.
Для відшкодування виконавцям фактично наданих послуг з вивезення ТПВ та інші заходи виділять кошти з бюджету Львова у вигляді субвенції Львівському обласному бюджету у сумі 150 000 000 (сто пятдесят мільйонів) грн. Перерахунок вказаної суми здійснюватимуть рівними щомісячними платежами до 10 числа кожного поточного місяця протягом 2017 року.
Окрім цього, відповідно до ухвали, планується передбачати у міському бюджеті м. Львова кошти у сумі 300 000 000 (триста мільйонів) грн. – на 2018 рік та 150 000 000 (сто п’ятдесят мільйонів) грн. – на 2019 рік для надання субвенцій Львівському обласному бюджету.
ЛКП "ТФ “Львівспецкомунтранс“ передадуть ЛОДА у порядку організації тимчасового управління.
Контроль за виконанням ухвали покладено на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства.
Нагадаємо, у Львові впровадили обов'язкове сортування сміття.
Більше новин Західної України читайте на "Справжній Варті".