Здивований такими цифрами, - Радик про дослідження «Фами»
Координатор Економічного бойкотного руху Олег Радик здивований результатами соціологічного дослідження щодо доцільності проведення джазового фестивалю у Львові.
Про це Радик повідомив «Справжній варті».
«Здивований такими цифрами. Від дочірньої фірми Садового мало б бути 99.9%. Думаю, на питання чи можна веселитися за російські гроші під час війни результат у «Фами» був би подібний», - відзначив Олег Радик.
Додамо, сьогодні соціологічна агенція розіслала повідомлення про те, «чи потрібен львів’янам Alfa Jazz Fest: результати опитування мешканців»
90,4% львів’ян вважають, що доцільно проводити Alfa Jazz Fest у Львові у 2017 році. Такі дані згідно з результатами опитування Соціологічної агенції «Фама», проведеного у квітні цього року. Також 52,5% опитаних львів’ян планують відвівати цьогорічний фестиваль, а 5,7% ще не впевнені чи підуть на фестиваль, - йдеться у повідомленні.
Цікаво те, що 49,1% відвідували Alfa Jazz Fest у попередні роки, а 21,9% з них купували квиток на заходи фестивалю.
У межах опитування респонденти також оцінювали роль Alfa Jazz Fest у житті міста. Для оцінки респондентам було запропоновано визначити міру своєї згоди з сімома твердженнями про фестиваль. Респонденти використовували 5-бальну шкалу для визначення своєї позиції, де «1» це – “Зовсім не погоджуюсь з твердженням”, а 5 – “Цілком погоджуюсь”.
Отож, згідно з результатами «Проведення щорічного міжнародного фестивалю Alfa Jazz Fest у Львові допомагає»:
…розвивати культурну сферу міста – 92,4%
…підвищити туристичну привабливість Львова – 91,3
…підвищувати міжнародний імідж нашої країни - 81,4%
…залученню іноземних інвестицій- 72,8%
... подолати теперішню кризу – 37,9%
… переконатись / впевнитись у загальнонаціональній підтримці – 52,4%
… продемонструвати, що світ підтримує Україну – 61,4%
Методологія дослідження:
Дослідження проводилось методом face to face інтерв’ю шляхом вуличного опитування впродовж 12-14 квітня 2017 року Соціологічною агенцією «Фама» у м. Львів. Було опитано 800 респондентів віком від 18 до 60 років, яким було відомо про проведення міжнародного джазового фестивалю Alfa Jazz Fest у місті.
Застосовувалась пропорційна вибірка з квотою на найточнішому щаблі; квотами виступали дві соціально-демографічні характеристики: стать та вік. Власне опитування проводилось у точках з високою концентрацією пішохідних потоків в кожному з адміністративних районів міста із врахуванням необхідності повного охоплення міста. Похибка репрезентативності вибірки з довірчою ймовірністю 0,954: не перевищує 3,5% для показників близьких до 50%, не перевищує 3,0% для показників близьких до 25% або 75%, не перевищує 2,1% для показників близьких до 10% або 90%, не перевищує 1,5% для показників близьких до 5% або 95%, не перевищує 0,7% для показників близьких до 1% або 99%.
Alfa Jazz Fest – міжнародний джазовий фестиваль, який щорічно проходить в Україні в останні вихідні червня. Перший фестиваль відбувся в 2011 році
Соціологічна агенція «Фама» - інноваційна дослідницька кампанія, що працює на ринку з 2010 року. «Фама» пропонує широкий спектр дослідницьких технологій. У агенції розпорядженні наявні різноманітні види соціологічних досліджень (анкетування, інтерв’ювання, фокус-групи, глибинні інтерв’ю, соціометрія, таємний покупець тощо). З 2011 року соціологічна агенція «Фама» є колективним членом Соціологічної асоціації України (САУ).