Як наліпки забезпечать підтримку львівських виробників?
За тиждень часу, від 12 квітня, акцію підтримало 6 торгівельних мереж та один ринок, які збувають споживачам продукцію більше 50 місцевих товаровиробників. Сенс полягає у “маркуванні” відповідних товарів акційними наліпками із гаслом.
Схожу акцію впроваджували у 2012-2013 роках, аби підтримати внутрішнього виробника. Зараз сподіваються привернути увагу покупців до конкурентної, а головне — якісної продукції з Львівщини.
У департаменті економічної політики ЛОДА сподіваються, що такі заходи позитивно вплинуть на економіку області та очікують приріст товарообороту на 10-15%.
Мінімальний термін акції — три місяці. Після перших 30 днів проведуть економічний аналіз та дослідять ефекти.
Паралельно, з використанням різного роду реклами мешканцям пояснюватимуть сенс акції.
Більше новин із життя Львова та області читайте на “Справжній Варті”.