Чому глядач не клює у Львові?
33 учасника заходу дізналися більше про маркетинг, як створювати цікаві афіші, співпрацювати з громадськістю та впроваджувати електронний квиток у своїх закладах, які допомагають гладачам "клювати" на закинуту вудочку культурного продукту. Про це повідомляє “Справжня Варта”.
До навчального проекту долучилися міські театри (Воскресіння, Лесі Українки), Львівський Кіноцентр, музеї (історичний, Шептицького, етнографії та ін.), цирк, Галерея мистецтв, філармонія та мистецькі центри.
Журналістка Марічка Крижанівська, яка була серед спікерів заходу, зазначила, що культурні продукти потрібні завжди і ніколи не набридатимуть.
Усі учасники освітньої програми отримали підтведження у вигляді сертифікату.
Раніше “Справжня Варта” показувала як проходить виставка ікон у Львові.
Більше новин на тему культури читайте на “Справжній Варті”.