Львівські студенти вибороли призове місце на конкурсі в Торонто
Студенти магістерської програми з Data Science Українського католицького університету зайняли 3-тє місце у фіналі світового конкурсу Queen's Innovation Challenge та виграли 14 000 доларів. Конкурс проходив на міжнародному рівні вперше.
Про це повідомили у прес-службі ЛМР.
«Для участі в конкурсі ми обрали задачу від BMO (Bank of Montreal), одного з чотирьох найбільших канадських банків. Завдання полягало в аналізі надходжень на рахунок клієнтів та виявлення аномалій. Простими словами, це пошук ознак, що клієнт банку отримав достатньо коштів, щоб вкласти їх в якийсь довгостроковий прибутковий проект”, - розповів про свою роботу студент магістерської програми з Data Science УКУ, Анатолій Стегній.
“Ми розробили декілька підходів для пошуку цих аномалій та об’єднали їх в один алгоритм. Після цього ми зробили декілька моделей для передбачення реального факту продажу інвестиційного продукту за минулими даними. На останньому етапі ми оптимізували цільову групу клієнтів, яким банк має активно пропонувати продукт в рамках CRM. Для цього ми зробили симуляцію продажів методом Монте-Карло для різних цільових груп та обрали ту, котра принесе найбільше зростання продажів», - додав він.
Окрім студентів УКУ, у конкурсі взяли участь студенти з таких університетів як Carnegie Mellon University, Smith School of Business MMA, Queen’s University та інші.
Кожна з 7-ми топових канадських компаній - Scotiabank, RBC, TD, BMO, Spirit of Math, Loblaws and Canadian Tire – давали учасникам конкурсу дані своїх компаній і завдання розв’язати певну бізнес-проблему за допомогою аналізу даних.
Участь у конкурсі запропонував студентам викладач магістерської програми з DataScience УКУ – Олександр Романко, який також працює Senior Research Analyst, Risk Analytics у компанії IBM Canada.
Компанії Ciklum, SoftServe та N-ix стали споносорами команди в поїздці в Канаду на конкурс.