«Перша Львівська хвойдарня» – фікція
Скандальний заклад, що ніби то відкрився у центрі Львова, наробив шуму в українських і регіональних ЗМІ та став приводом для суперечок в соціальних мережах, виявився фікцією. Насправді «Хвойдарня» – це проект київського PR-агентства Golova Agency.
Про це повідомляють творці проекту на своїй сторінці у Фейсбуці : «Перша львівська хвойдарня» – повністю віртуальний проект, який існує у Facebook, ЗМІ та у наших з вами головах. Цей проект показує глибоко гедонізоване сучасне суспільство, яке у гонитві за унікальністю усвідомлення себе в цифровому просторі готове йти до закладу, якого не існує і який сповідує сумнівні цінності».
Автори також розповіли, що ідея створення такого проекту виникла під час розмови за столом, втілили її в життя 4 листопада. Цей й був перший день існування неіснуючого закладу, який став наріжним каменем для користувачів соціальних мереж та журналістів.
За даними Golova Agency, про «Хвойдарню» написали понад 100 публікацій. Окрім того, цей проект було номіновано на нагороду X-Ray Marketing Awards у категорії «Саспенс року» від профільного українського видання про PR і рекламу Marketing Media Review.