Садовий розкрив нові транспортні схеми від мерії
Львівський міський голова Андрій Садовий не збирається повертати кінцеві зупинки приміських маршрутів на Привокзальну. Мовляв, це неможливо. Замість цього він розкрив інші схеми, які планує міськрада. А саме, є наміри розробити нову схему розміщення автостанцій, і наразі розглядається можливість суміщення ближніх населених пунктів зі Львовом міськими автобусними маршрутами.
«Є схема, яка повинна працювати, – каже Андрій Садовий. – Не можна з одного села пускати автобус через Львів в інше село. У Львові є свої маршрути. Ми підемо іншим шляхом. Частина львівських маршрутів буде продовжено до навколишніх сіл, щоб вони були імплементовані у міську мережу».
Крім того, за словами мера, Лвівська міська рада ставить собі за мету протягом 2017-18 років створити комплексну схему розміщення автостанцій.
Раніше Львів заборонив в'їзд приміських маршруток у центральну частину міста. Адже відповідно до закону про пасажирські перевезення, приміські і міжміські маршрути загального користування, що сполучають районні центри і населенні пункти з Львовом, повинні мати кінцеві зупинки на автостанціях. У разі відсутності АС місця зупинок погоджує орган місцевого самоврядування. Кінцеві зупинки приміських маршруток були перенесені на АС №3 на вул. Петлюри.
На вул. Городоцькій навпроти «Метро» облаштували тимчасову автостанцію «Західна», з якої мали би курсувати автобуси Городоцького, Мостиського, Самбірського, Старосамбірського та Турківського напрямків ще у лютому.
18 жовтня селяни перекрили трасу Київ–Чоп біля села Чишки Пустомитівського району на Львівщині через хаос з маршрутками. Раніше жителі Солонки під Львовом перекривали трасу з того ж приводу.