Про те, чому „беркутівці” жорстокі, а „тітушки” - субкультура

Наталі Істоміна  |  П'ятниця, 7 лютого 2014, 10:28
Вчора у Львові на прес-конференції „Протести очима психотерапевтів: як вберегти психіку від «гарячої» інформації” фахівці намагалися пояснити революційні процеси та агресію силовиків з точки зору психології.
Про те,  чому „беркутівці” жорстокі, а „тітушки” - субкультура

    Орест Сувало, психіатр, озвучив інформацію, про яку, впринципі, підозрювали у суспільстві. Лікар сказав: „Не кожний міг би там працювати, навіть з військовиків чи міліціонерів. Вони мають свою світоглядну позицію, свої погляди, зокрема, і політичні”.

    Психіатр зазначив, що навряд чи насилля силовиків над активістами якимось чином відіб’ється на їхній психіці. Їхня поведінка доволі негативно характеризує психологічний стан, проте вони діють під захистом наказу і виконують його як солдати. На думку Ореста Сувала, це є формальним захистом для них, тому „беркутівці” особливих душевних переживань не відчувають. Та все ж лікар людських душ припускає, що на декого з них це може мати певний вплив.

    Оксана Наконечна, психотерапевт, припустила, що швидше за все силовики даної структури були виховані у сім’ях, де практикувалася жорстокість. Отож, з точки зору особистісної психології „беркутівці”, найімовірніше, мали травматичний досвід.

    Психотерапевт резюмувала, що хлопці, які в дитинстві зазнали жорстокості, згодом виростають агресорами.

    „В них формується такий характер, хочуть ту жорстокість віддавати назовні, б’ючи та катуючи інших людей”, –  пояснила лікар. Проте, є випадки, коли жорстокість патологічна і не залежить від  того, в якій сім’ї була вихована дитина.

    Орест Сувало на прес-конференції, зробив несподіваний висновок, що „тітушки” – це  субкультура. Психіатр вважає, що вони є продуктом полісуспільного виховання у певних регіонах. Їх вирізняє особливий одяг, музика і мова.

comments powered by HyperComments