Чи доїде новий львівський трамвай до Петербургу?
Приємній зовнішній вигляд цього сучасного трамваю повністю відповідає і внутрішнім характеристикам: зручні вагони та крісла, наявність кондиціонеру, електронній інформаційні табло та безкоштовний Wi-Fi. Низьке розташування підлоги, у порівнянні з «високими» трамваями, що вже довгий час обслуговують Львів, також створює додаткові безпечні умови посадки та висадки пасажирів, особливо, інвалідів, пенсіонерів та батьків з маленькими дітьми.
Приємно відзначити, що більша частина деталей нової рейкової машини (понад 80%) виготовлена на українських заводах, а інша частина – продукція німецького ринку (львівський виробник – спільно українсько-німецьке підприємство).
Ціна проїзду в «Електронах» така ж як у звичайних львівських трамваях – 1,5 грн. А його повна вартість на продаж – 12 мільйонів гривень, що у два рази дешевше за європейські аналоги.
Та все ж вищезгадана інформація піддалась сумнівам, адже ще у грудні на одному з інформаційних сайтів Росії було повідомлено, що Комітет з питань транспорту Смольного (уряду Петербургу) оголосив конкурс на закупівлю сучасних трамваїв саме з низькою підлогою та тролейбусів на суми 337 млн. рублів та 362 млн. рублів відповідно. Там же вказували, що тролейбуси вже поставляють заводи Вологди та Енгельса, а контракт на закупівлю трамваїв обговорюють з поляками та французами.
Та все ж попит на продукцію вітчизняного виробництва львівські працівники планують на території власної держави. Київська міська адміністрація планує закупити для міста львівські трамваї, а також сучасний тролейбус, що пересувається без «рогів» на заряджених акумуляторах до 3-5 кілометрів. Заступник голови адміністрації столиці Михайло Костюк зазначив, що «Електрони» їздитимуть спочатку швидкісною лінією на Борщагівці, а загалом Києву не вистачає більше 200 трамваїв, якими потрібно замінити старі зношені моделі.
На фото: трамвай Електрон T5L64