Хореографія трохи потіснила право та економіку в найстарішому університеті України
Про історію формування та її фінальні етапи розповів на прес-конференції Олег Петрик, доцент кафедри режисури та хореографії, соліст балету Львівського національного театру імені Соломії Крушельницької, заслужений артист України. Про особливості хореографічної освіти у Львові також розповідали Федір Стригун, художній керівник Львівського національного театру імені Марії Заньковецької, народний артист України, Оксана Лань, доцент кафедри режисури та хореографії, заслужений діяч естрадного мистецтва України та Надія Кіптілова, випускниця п’ятого курсу спеціальності „Хореографія” факультету культури і мистецтв.
Далекі 90-ті роки не були легкими ні для кого. Мистецька освіта також не стала винятком. З розпадом СССР обірвалися мистецькі зв’язки. „У 90-ті роки був великий плин кадрів у галузі хореографії. На той момент артистів балету в театрах набирали навіть з ансамблів народного танцю” – розповідає Олег Петрик. Заслужений артист України також звернув увагу, що для спеціальності „Хореографія” було виділено 15 державних місць. Зважаючи на те, що всюди держзамовлення скорочують, це можна вважати успіхом, який став наслідком кропіткої роботи. Очевидно, творчі люди зараз більш затребувані у суспільстві, ніж економісти і юристи, держзамовлення на яких скоротили.
www.osvita.com.ua
Художній керівник театру імені Марії Заньковецької, народний артист України Федір Стригун зазначив, що Львів завжди був донором у сфері хореографії і виховував кадри, які дуже цінувалися у Києві. Митець також зазначив, що для таких спеціальностей, як, наприклад, режисер чи хореограф, надзвичайно важлива попередня підготовка. На думку Федора Стригуна, людина, яка після 11-го класу прийшла вчитися на такі професії без попередньої підготовки, не може за кілька років стати фахівцем.