Таких "Електронів" у містах має бути багато, як його тезок в атомах. А поки презентація одного рейкового дива
Низькопідлоговий трамвай, який нині побачив світ, це п’ятисекційний вагон, здатний вмістити 58 сидячих пасажирів. Максимальна ж пасажиромісткість 250 осіб, трамвай оснащений кондиціонером, має широчезні двері та низьку підлогу. Вартість такого красеня – близько 12 млн. грн. При цьому «нагасати» по львівських рейках він здатен до 3 мільйонів кілометрів. Принаймні, в цьому запевняють самі виробники.
Подивитись на трамвай приїхав віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул. Високопосадовець залишився задоволеним побаченим – наголосив: важливо, що трамвай виготовили саме у Львові і що лише 20% його деталей привезені з Німеччини, а цілих 80% – це комплектуючі вітчизняного виробництва. Крім цього, радіє кабмінівець, вартість «Електрона» є наполовину менша від європейських аналогів. Тож Вілкул щиро сподівається, що з «такою якістю і ціною» львівський трамвай вже незабаром конкурентоспроможним на ринку Європи.
Фото автора
Тридцятиметровий «Електрон» їздитиме Львовом вже з 1 липня. Про це сьогодні повідомив директор ЛКП «Львівелектротранс» Орест Козак. Так, перші 50 годин роботи трамвай кататиметься в пілотному режимі від центру міста до вокзалу. Далі, якщо все буде добре і нова машина не повторить сумнозвісні досягнення «Хюндая», та не буде влаштовувати вибрики, вона отримає свій постійний маршрут.
Нагадаємо, про наміри виробляти низькопідлогові трамвай нещодавно заявив і Львівський автобусний завод. Щоправда, його технологія запозичена у французів. Перший свій витвір "лазівці" обіцяють продемонструвати уже в грудні. Чи не «затісно» буде двом трамваєбудівникам у одному місті – покаже час.