Таких "Електронів" у містах має бути багато, як його тезок в атомах. А поки презентація одного рейкового дива

Юлія Миколишин  |  Четвер, 27 червня 2013, 16:12
Диво-трамвай під назвою «Електрон» сьогодні презентували у Львові. Для міста ця подія довгоочікувана, бо мер Садовий обіцяв здивувати нею ще до кінця 2012 року. Потім градоначальник бив себе в груди, що трамвай запустять до 1 квітня. Проте з’явилась на люди ця машина лише сьогодні. Створено її на спільному українсько- німецькому підприємстві «Електронтранс».

Низькопідлоговий трамвай, який нині побачив світ, це п’ятисекційний вагон, здатний вмістити 58 сидячих пасажирів. Максимальна ж пасажиромісткість 250 осіб, трамвай оснащений кондиціонером, має широчезні двері та низьку підлогу. Вартість такого красеня – близько 12 млн. грн.  При цьому «нагасати» по львівських рейках він здатен до 3 мільйонів кілометрів. Принаймні, в цьому запевняють самі виробники.

Подивитись на трамвай приїхав віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул. Високопосадовець залишився задоволеним побаченим – наголосив: важливо, що трамвай виготовили саме у Львові і що лише 20% його деталей привезені з Німеччини, а цілих 80% – це комплектуючі вітчизняного виробництва. Крім цього, радіє кабмінівець, вартість «Електрона» є наполовину менша від європейських аналогів. Тож Вілкул щиро сподівається, що з «такою якістю і ціною»  львівський трамвай вже незабаром конкурентоспроможним на ринку  Європи.

Фото автора

Тридцятиметровий «Електрон» їздитиме Львовом вже з 1 липня. Про це сьогодні повідомив директор ЛКП «Львівелектротранс» Орест Козак. Так, перші 50 годин роботи трамвай кататиметься в пілотному режимі від центру міста до вокзалу. Далі, якщо все буде добре і нова машина не повторить сумнозвісні досягнення «Хюндая», та не буде влаштовувати вибрики, вона отримає свій постійний маршрут. 

Нагадаємо, про наміри виробляти низькопідлогові трамвай нещодавно заявив і  Львівський автобусний завод. Щоправда, його технологія запозичена у французів. Перший свій витвір  "лазівці" обіцяють продемонструвати уже в грудні. Чи не «затісно» буде двом трамваєбудівникам у одному місті – покаже час.

 


comments powered by HyperComments