Для Львова трамвай - це транспорт майбутнього. Європейський банк дав місту гроші на модернізацію
За даними прес-служби, саме в тендері на проведення ремонту перемогла турецька фірма «Онур». Кошти на ремонт вулиць місто взяло у кредит в Європейському банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). «Роботи з реконструкції зазначених вулиць почнуться з середини чи кінця квітня. Одразу після того, як буде підписаний договір. Згідно з умовами контракту, на виконання робіт дається не більше, ніж 6 місяців. Тож до вересня роботи мають бути закінчені. Буде виконано весь комплекс робіт, враховуючи заміну інженерних комунікацій, заміну трамвайних шляхів, заміну дорожнього покриття. Також це влаштування благоустрою і впровадження цілком нової системи управління дорожнім рухом», - повідомив начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Сергій Кіраль.
Наразі оголошено тендер щодо закупівлі системи регулювання дорожнього руху. «Це нові світлофорні комплекси, створення центрального диспетчерського пункту. В результаті ми будемо мати не тільки якісне дорожнє покриття та безшумні трамвайні колії, але й новітню систему управління дорожнім рухом, де буде можливість надавати пріоритет руху громадському транспорту», - наголосив Сергій Кіраль.
Такі масштабні ремонтні роботи на головних транспортних артеріях міста призведуть до різких змін в русі транспорту, адже доведеться змінювати рух трамваїв та автобусів. Поки міська влада не оприлюднює змін у схемі руху пасажирського транспорту, однак нескладно спрогнозувати, що до вересня центр Львова перетвориться на один великий корок. Кредит ЄБРР у розмірі 38 млн євро призначений для галузі муніципального електротранспорту (ЛКП «Львівелектротранс» отримає 12 млн. євро) та на дорожню інфраструктуру 26 млн. євро.
ЛКП «Львівелектротранс» 12 млн. євро використає на модернізацію підприємства, оновлення рухомого складу, модернізацію трамвайних депо, розвиток трамвайної інфраструктури та підстанцій, програму підвищення енергоефективності в депо.
26 млн. євро спрямують на реконструкцію колій та доріг на маршруті трамвайних ліній № 2 і 6.Залучені кошти Львів має повернути банку за 10 років, також місто має право на відстрочку сплати тіла кредиту на 3 роки. Такі умови угоди між Львовом та ЄБРР були погоджені Міністерством фінансів України. Втілення проектів контролюються Львівською міською радою, міжнародною інженерно-консалтинговою компанією «Egis Bceom» та самим інвестором (ЄБРР). Загалом, реконструкції підлягають 11 ділянок доріг за трамвайними маршрутами № 2 та № 6.