Львів хоче залучити інтелектуального туриста, а не тусовщика
За словами Галини Малець, керівника управління туризму Львівської міської ради, останні сім років місто активно працює над залученням туристів. Цього року їх число зросте до 2 мільйонів. Однак це переважно туристи, які приїжджають на вихідні і залишають не так багато грошей в місті. Тож у магістраті вирішили кардинально змінити тактику в цій сфері.
“Зараз ми робимо ставку на бізнес-туризм. У всьому світі це приносить більші гроші, ніж відпочинковий туризм, але завдає набагато менше шкоди. – розповідає Галина Малець. - Нещодавно на «Арені Львів» відбулась міжнародна ІТ-конференція за участі 600 учасників. Ми допомагали в її організації. Одночасно ми провели серед учасників невеличке опитування, яке показало, що за три дні 600 людей залишили у Львові приблизно 200 тисяч євро! А це дуже багато. Тому проведення таких конференцій у Львові є для нас пріоритетом»
Першим кроком до досягнення мети має стати членство Львова у міжнародній організації ICCA, яка займається організацією професійних зустрічей та зібрань у всьому світі. Це дасть можливість Львову вже у 2015 -2016 роках брати участь у тендерах на проведення великих заходів: конференцій чи форумів.
«Якщо говорити про проведення конференцій у світі, найбільше їх відбувається у США. У Європі лідирує Відень. Багато проводиться заходів і в Росії. У тренді також Східна Європа – Краків, Будапешт. – розповідає Галина Малець.- Наразі ми не говоримо про тисячні конференції. Хоча, і їх можна проводити на Арені Львів, а також, пізніше, в мультифункціональному комплексі, який будують до Євробаскету 2015 року. Якщо докласти трошки зусиль і , зокрема, налагодити добру логістику. Наша головна перевага у тому, що ми маємо унікальні «камерні» конференц-зали - палац Потоцьких, Будинок вчених. Географічне розміщення, архітектура та мультикультурність Львова теж додають нам переваг», - переконана Галина Малець.
Згідно з прогнозами Комунальної установи «Інститут міста» до 2020 року у Львові очікують близько 5 мільйонів туристів на рік. Торік Львів відвідало близько 1,4 мільйона туристів. Третина з них - це бізнес-туристи. Згідно з маркетинговими дослідженнями саме цей сектор туризму створює в галузі високу додану вартість і найменш шкідливий для автентичності Львова. Бізнес-туристи зазвичай цікавляться архітектурою і культурою країни. 80 % з них поєднують роботу з дозвіллям та можуть залишитись на триваліший термін. Окрім цього 46 % таких туристів повертаються до Львова на відпочинок вже з сім’ями. Вони витрачають 370-950 дол. США за подорож. Найбільше, за статистикою, витрачає бізнес-турист з Німеччини.