Львівське міське УКБ замовило ремонт дороги вартістю 46 млн грн у фірми зі статутником у тисячу гривень
Цікаво, що березні цього року Ігор Фалюта, в.о. начальника управління капітального будівництва Львівської міської ради, заявляв, що для ремонту Мечнікова необхідно орієнтовно 35 мільйонів гривень. Попри це під час розгляду в УКБ спокійно сприйняли той факт, що фірма-новачок «Львівбудмережі», що досі не перемагала в жодному тендері, підняла цю суму до 46 млн грн. І зовсім не насторожило те, що «бите досвідом» «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65», яке ремонтувало частину цієї вулиці у 2008 році, готове було працювати лише за суму на 10 млн грн більшу!
Окрім цього в УКБ зовсім не хвилює те, що роботи вартістю 46 млн грн виконуватиме підприємство, яке зареєстровано лише торік у грудні, а його статутний фонд становить тисячу гривень. Власник «Львівбудмережі» – Олег Пастущак. Пошук більш детальної інформації про фірму та її власника не дав фактично жодних результатів – лише кілька повідомлень про оголошені фірмою вакансії водія та слюсаря.
Варто зазначити, що реконструкція вулиці Мечнікова має тривалу історію – ремонтні роботи тут повинні були завершити ще у квітні 2008 року. Тендер на 10,5 млн грн виграло ВАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65». Проте в процесі реконструкції виникла потреба в додаткових роботах і кошторис робіт значно зріс. Як тоді пояснювали виконавці, на стадії проекту неможливо було попередньо оцінити стан інженерних мереж та підземних комунікацій. Мовляв, поки дороги не розкопали, то не могли побачити реального стану. Як наслідок, коштів виявилось недостатньо, і відремонтували лише частину вулиці Мечнікова: на відтинку від вул. Костя Левицького до вул. Пекарської. На ремонт решти цієї вулиці (від Пекарської до Личаківської) у 2008 році міська рада виділила лише 8 млн грн і оголосила тендер, однак жодна фірма на нього не подалась. Пізніше, коментуючи цей тендер Леся Магера, директор ВАТ "ШРБУ-65", заявила, що міська влада не дуже радо віддає їм об'єкти і відсуває «старожилів» ремонту львівських доріг на задній план.
«Таке враження, що нас просто відсувають на задній план, віддаючи перевагу фірмам, які вперше виходять на львівські дороги і не знають специфіки. Я вже багато чула про результати роботи таких фірм: і кабелі рвали, і водопроводи. Це ознака непрофесіоналізму. І рано чи пізно міська рада це зрозуміє», - резюмувала Леся Магера. Тоді ж вона зазначила, що переходить працювати в область поки не зміниться «клімат» у Львівській міській раді. Однак, як показує практика, міська рада свого ставлення до вибору ремонтників не змінила.