Володимир Федорін: про вимоги у журналістиці, самоцензуру і білу ворону у професії
Володимир Федорін озвучив і продемонстрував ряд вимог до бренду, видавця і редакції. Вимоги до самого журналіста входять у класифікацію вимог до редакції. Саме дотримання перелічених вимог, на думку п. Володимира є фундаментом якісної журналістики.
Бренд на думку журналіста повинен мати хорошу репутацію, вселяти довіру до якості і незаангажованості та асоціюватися з успіхом.
До видавця є ряд вимог, дотримання яких сприятиме успішному функціонуванню ЗМІ. Це можливість заробити гроші на рекламі і продажу продукту. Видавець також повинен бути щитом між редакцією і ньюзмейкерами. До переліку того, що повинен робити видавець входить також уникнення конфлікту інтересів та забезпечення стратегічного контролю без втручання у роботу редакції. До слова, Володимир Федорін доволі нетипово охарактеризував видавця: „Видавець у пострадянських реаліях – це достатньо рідкісна пташка, біла ворона”.
Вимоги до редакції є нехитрими, проте геніальними як і все просте. Це професіоналізм, непідкупність, а також скептицизм. Цікаво, що на думку Володимира Федоріна скептицизму журналіст і редакція повинні піддавати навіть власні думки.
Під час майстер-класу журналіст охарактеризував самоцензуру як один із найогидніших видів цензури. Як приклад, п. Володимир навів прояв самоцензури Євгена Кисельова в інтерв’ю „Українській правді”. Телеведучий на запитання про те, чи контролює власник каналу його контент, дав відповідь з якої було зрозуміло лояльне ставлення до даного типу цензури і навіть наявність самоцензури у роботі ведучого.
Фото: vk.com/ucu_journalism