У львівському аеропорту, площею майже 40 тисяч квадратних метрів, немає де розмістити камери схову
«Так, дійсно в аеропорту Львів зараз відсутні камери зберігання. Ми на працюємо над цим. Але на жаль проектом терміналу це не було передбачено. Тому тепер дуже важко знайти місце. Адже згідно з правилами авіаційної безпеки весь багаж, який здають в камеру зберігання, має пройти спеціалізований огляд авіабезпеки. Це установка спеціальних апаратів для огляду, а вони займають певну площу», - каже Роман Гонтарєв, директор ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького».
Директор розпачає, що прийшов керувати аеропортом вже після затвердження проекту побудови нового аеровокзалу. При цьому визнає – при ньому в проект кардинально змінювали. Водночас пояснити, чому він не передбачив місце для збереження багажу, Гонтарєв не зміг.
«Спочатку термінал мав виконувати лише міжнародні рейси. І щоб його переоблаштувати довелось зробити внутрішні і міжнародні перевезення під одним дахом. Щодо таких дрібних речей як камери зберігання, то, я гадаю, їх можна зробити вже потім. Це не така велика незручність для пасажирів. Деякі аеропорти взагалі не пропонують такої послуги», - резюмував директор аеропорту.
Нагадаємо, новий термінал міжнародного аеропорту «Львів» завершили лише у 2012 році. Загальна вартість робіт по спорудженню терміналу – 1826,15 млрд. грн. Новий термінал «А» загальною площею 39 тис. кв.м містить 9 виходів на посадку, з них 4-телетрапи, 28 стійок реєстрації, 2 кіоски самореєстрації, 18 пунктів проходження паспортного контролю та 12 пунктів проходження на авіаційну безпеку. Пропускна спроможність до 2000 пасажирів на годину. Загалом будівництво та реконструкція львівського аеровокзалу разом з злітною смугою обійшлася платникам податків у 4,4 млрд грн.