Батрахоміомахія по-львівськи: екс-«Самопомочні» депутати критикують транспортну політику колишнього шефа – Андрія Садового
Батрахоміомахія – жартівливий давньогрецький епос про боротьбу жаб із мишами. Саме на це схожі теперішні «одкровення» депутатів Львівської міської ради, які зовсім недавно належали до «зелених» із фракції міського голови Львова Андрія Садового, а тепер стали «зеленими» кандидатами від пропрезидентської політичної сили «Слуга Народу».
Перший акт батрахоміомахії розпочав колишній багаторічний керівник ЛКП «Львівавтодор», а нині керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області Олег Береза. Він заявив, що головною причиною автомобільних заторів у місті є сам Андрій Садовий, а точніше його діяльність у транспортно-інфраструктурній сфері. Проте Олег Береза забув згадати, що саме у ЛКП «Львівавтодор», який він очолював «зросли» такі члени транспортно-урбаністичної тусовки, як позаштатний радник міського голови, керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід (він у ЛКП «Львівавтодор» очолював відділ розвитку велосипедної інфраструктури), а також такі члени Міської комісії з безпеки дорожнього руху, як «урбаністи» Роман Зубачик, Павло Сирватка та Ігор Могила.
Сьогодні уже інший «перебіжчик» із рядів «Самопомочі» до «Слуг Народу» Тарас Кльофа в ефірі «Суспільного радіо» критикував свого колишнього шефа Андрія Садового за нерозважливу транспортно-інфраструктурну політику.
«Згідно з тим опитуваннями, які проводяться серед мешканців Львова, найбільше турбує містян проблема пандемії, яка стосується не лише Львова. Ми з цим змушені будемо житии», – заявив Тарас Кльофа і додав, що на другому місці – транспортно-інфраструктурна проблема.
«Крім того, однією з найбільших проблем у Львові є проблема пересування, або так званого трафіку. Львів, на жаль, сьогодні вже знаходиться в транспортному колапсі.
Сказати, що це питання, яке буде розв’язане та вирішене в найближчі два роки, буде абсолютною неправдою. Тому що проблема збільшення «корків», напевно, триває у нас останні 12 - 15 років. Кількість завезених автомобілів в Україну з року в рік прогресивно збільшується.
З одного боку, це добре, бо характеризує купівельну спроможність населення. З іншого боку, вулиці наші від цього не стають ширшими, кількість парковок не збільшується, і об’їзна дорога також не будується миттєво», – додав Тарас Кльофа.
За словами Кльофи вирішення транспортної проблеми має бути комплексним і включати непопулярні заходи.
«До цього питання треба підходити комплексно, з побудовою об’їзної дороги (та її північної частини) в тому числі, з побудовою паркінгів, про які чинна каденція разом з міським головою говорять не один рік, але жоден паркінг не збудований. Не виключено, що доведеться піти на непопулярні кроки, на які йдуть європейські міста: шляхом збільшення тарифу на заїзд до центральної частини міста», – заявив Тарас Кльофа.
Цікаво, що і Олег Береза, і Тарас Кльофа, як депутати від фракції «Самопоміч» до 2020 року підтримували усі транспортно-інфраструктурні проекти Садового і впевнено тиснули кнопки на пультах для голосування, голосуючи «За» все нові і нові кредити «на транспорт». Зараз же вони раптом «прозріли».