Чи виконають у Садового вимоги «червної» карантинної зони?
Від опівночі 14 вересня 2020 року Пустомитівський та Перемишлянський райони потрапляють до «червоної» карантинної зони через активне поширення коронавірусної хвороби COVID-19. Потрапляння в «червону» карантинну зону автоматично означає зупинку навчального процесу, закриття торгівельно-розважальних центрів та закладів громадського харчування, а також практично повну зупинку громадського транспорту (за досвідом інших регіонів – допускаються тільки спец перевезення).
Львівська залізниця уже повідомила про те, що на станціях і зупинних пунктах в межах Пустомитівщини та Перемишлянщини приміські потяги робитимуть тільки технічні зупинки для висадки пасажирів.
Що ж до долі приміських пасажирських автобусних маршрутів із кінцевими в селах Пустомитівського і Перемишлянського районів (частина із них рухаються і по території міста Львова), наразі Львівська обласна державна адміністрація не дала детальних роз’яснень, щодо їх роботи, а також не пояснила, як будуть здійснювати перевезення міжміські і міжобласні маршрути, траси яких пролягають Перемишлянщиною та Пустомитівщиною.
Але це не все: запровадження «червоної» карантинної зони на Пустомитівщині мало б торкнутися і міського громадського транспорту Львова, адже кінцева низки міських автобусних маршрутів, в тому числі № 3а, 10, 25, 40 знаходиться біля ТРЦ «Кінг-Крос-Леополіс», який належить до села Сокільники Пустомитівського району, траси автобусних маршрутів № 5а і 29 проходять через село Лисиничі, а автобусного маршруту № 52 – через село Зимну Воду Пустомитівського району. Із врахуванням чинних карантинних обмежень, міська влада мала б «вкоротити» автобусні маршрути, які курсують до «Кінг-Крос-Леополіс» до Автовокзалу, маршрут № 52 мав би курсувати через Старе Рудно, а не через Зимну Воду. Оскільки вулиця Личаківська закрита на капремонт, то автобусні маршрути № 5а і 29, які курсують до Винник мали б проїздити Лисиничі без зупинок.
Наразі жодних повідомлень щодо роботи цих автобусних маршрутів на офіційному сайті Львівської міської ради не з’явилося. Отож є перше питання – чи виконають підлеглі Андрія Садового, зокрема і керівник Управління транспорту Львівської міської ради Орест Ігорович Олеськів карантинні вимоги, які випливають із урядової постанови про запровадження «кольорових» карантинних зон? А друге питання – чи доблесні правоохоронні органи ім. Арсена Авакова складуть завтра адміністративні протоколи за порушення карантинних обмежень на водіїв та керівництво комунального АТП № 1, траси автобусних маршрутів якого пролягають по території «червоної» карантинної зони Пустомитівщини?
Я думаю, що буде за принципом: «Друзям – усе, ворогам – закон», отож у Зеленського, у якого дуже позитивно ставляться до Садового, не помітять таких «дрібничок», як заїзд міського комунального автотранспорту в «червону» карантинну зону… Адже відомо – Андрій Садовий є «постачальником кадрів» для Зеленського – усі, напевно, пам’ятають кар’єрний ріс і Альони Бабак, і Юліана Чаплінського… Зауважимо, принагідно, що рідна сестра керманича львівського транспорту Ореста Ігоровича Олеськіва – Мар’яна Ігорівна Олеськів очолює в уряді Шмигаля туристичне відомство – її було призначено 3 березня 2020 року.