У «Львівелектротрансі» розповіли, що потрібно для безперебійної роботи трамваїв в центральній частині міста Львова

Понеділок, 8 лютого 2021, 16:31
За словами головного інженера ЛКП «Львівелектротранс» Володимира Коваліва, потрібно відновити дві кабельні лінії, які живлять контактну мережу трамвая і тягнуться від тягової підстанції на вулиці Івана Франка, 41 до площі Митної і початку Личаківської
У «Львівелектротрансі» розповіли, що потрібно для безперебійної роботи трамваїв в центральній частині міста Львова

Для забезпечення безперебійної роботи трамвайних вагонів у центральній частині міста Львова необхідно провести низку комплексних заходів. Зокрема, провести капітальний ремонт кабельної лінії – «+», « – » 0,6 кВ постійного струму фідерів «Митний» та «Личаківський» на ділянці від тягової підстанції № 6 вул. Івана Франка, 41 до пл. Митної та вул. Личаківської. Про це пише прес-служба львівської міськради із посиланням на головного інженера ЛКП «Львівелектротранс» Володимира Коваліва.

Володимир Ковалів повідомив, за рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради, ЛКП «Львівелектротранс» передало проект та експертний висновок у ЛКП «Львівавтодор», який є замовником «Капітального ремонту кабельних ліній напругою 600 В постійного струму (фідери) від тягової підстанції № 6 до пл. Митної та вул. Личаківської у м. Львові» за проектом «Міський громадський транспорт України».

За інформацією, яку надав «Справжній Варті» колишній працівник ЛКП «Львівелектротранс», фідер «Митний» має вивід на контактну мережу в районі ресторану «Панська чарка», наразі він відключений від мережі. За проектною схемою фідер «Митний» живить ділянку контактної мережі приблизно від рогу вулиці Винниченка і площі Соборної до рогу вулиць Руської і Підвальної. Щодо фідера «Личаківський», то його виводи зараз розібрані, вони містилися на будинку Львівського автомобільно-дорожнього коледжу. Фідер живив ділянку контактної мережі на вулиці Личаківській від площі Митної до Винниківського ринку. Наразі обидві згадані ділянки живляться від фідера «Івана Франка – 3», який зранку 4 лютого 2021 року вийшов із ладу і спричинив «трамвайний колапс» в центрі Львова.

На фото – головний інженер ЛКП «Львівелектротранс» Володимир Ковалів.

comments powered by HyperComments