В рамках проекту «Мале Карпатське коло» на Львівщині планують відремонтувати і збудувати майже 200 кілометрів автодоріг
У суботу 6 лютого, у селищі Славське Львівської області відбувається конференція «Мале Карпатське коло: на шляху до державного інвестиційного проєкту». Учасники, а це представники центральних та місцевих органів влади, а також виконавчої гілки трьох областей: Львівської, Івано-Франківської та Закарпатської, окреслять спільні завдання, можливості й джерела фінансування окремих складових проєкту. Про це повідомили у прес-службі Львівської ОДА.
«Мале Карпатське коло» – це великий інфраструктурний проєкт на території трьох карпатських областей, який ми розпочали ще у 2019 році, підписавши тристоронній меморандум за участі Прем’єр-міністра. Завдяки його успішній реалізації ми отримаємо понад 20 кілометрів нових доріг європейського рівня та 170 кілометрів тих, які не ремонтувалися десятиліттями! З велодоріжками, сучасним освітленням, необхідною інфраструктурою та капітально відремонтованими мостами.
Щобільше, завдяки цьому проєкту, ми з’єднаємо найкоротшими шляхами найголовніші туристичні центри Карпат – Славське, Рожанку, Сколе та Плай на Львівщині, Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я на Закарпатті, а з Івано-Франківського боку – Вигоду, Вишків і Буковель», – зазначив очільник Львівської області.
Максим Козицький додав, що реалізацію проєкту «Мале Карпатське коло» Львівська ОДА спільно із Службою автомобільних доріг розпочала ще торік. Зокрема, з державного бюджету Львівщина отримала 200 мільйонів гривень для розвитку дорожньої інфраструктури. За ці кошти почали ремонтувати окремі ділянки автодоріг Славське – Хащованя, Славське – Вигода та Бориня – Боберка. Окрім того, запустили процес виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нових доріг та реконструкцію інших.
На цей рік – для продовження ремонтних робіт на автошляхах необхідно майже 700 мільйонів гривень. Фінансовий ресурс з держбюджету б дозволив виконати повний комплекс робіт на дорозі Бориня – Боберка та на дорозі Славське – Хащованя до межі Львівської області.
«Проєкт може стати туристичним діамантом для Львівщини, збільшить потік туристів та привабить інвесторів для вкладання фінансового ресурсу у розвиток нових об’єктів інфраструктури», – наголосив Максим Козицький.
Додамо, що упродовж дня учасники працюватимуть у чотирьох панельних дискусіях: «Дорожня інфраструктура «Малого Карпатського кола»: від ідеї до стану реалізації», «Мале Карпатське коло» і туристична інфраструктура Українських Карпат», «Державний інвестиційний проєкт: від процедури до втілення», «Лісові автомобільні дороги в «Малому Карпатському колі».
Як наголосив заступник Керівника Офісу Президента України Кирило Тимошенко центральна влада готова і надалі підтримувати проєкт.
«2020 рік продемонстрував, що Президент України опікується інфраструктурою і це є одним з найважливіших питань для нас. Ми допомагатимемо всім чим можемо для того, щоб проєкт Мале Карпатське коло був зроблений у найближчій перспективі, за 2-3 роки, щоб він працював. Ми дуже зацікавлені в тому, щоб тут були інвестори, які будуватимуть і гірськолижні курорти, готелі, ресторани й іншу інфраструктуру», - зазначив він.
Окрім доріг місцевого значення, у рамках реалізації проєкту «Мале Карпатське коло» буде відремонтовано та збудовано 75,5 км доріг загального користування державного значення Львівщини. Зокрема, М-06 Київ – Чоп – 51,5 км та Т-14-24 Сколе – Славське – 24 км. Окрім цього, заплановане відновлення 37-и мостових переходів.