На будівництві північного обходу міста Рівне запроваджують незалежний технічний нагляд
На Рівненщині запроваджують незалежний технічний нагляд у дорожньому будівництві – Служба автомобільних доріг у Рівненській області та консорціум «Юі Інжиніринг» підписали відповідну угоду, яка стосується будівництва першої чергу північного обходу міста Рівне. Незалежний технічний нагляд за будівництвом рівненської об’їзної забезпечить високу якість ремонтно-будівельних робіт, він застосовується у більшості європейських країн. Про це повідомляє прес-служба Служби автомобільних доріг в Рівненській області.
Після підписання угоди, технічний нагляд за будівництвом північного обходу Рівного буде вести не тільки Служба автомобільних доріг в якості замовника, але й незалежний інженер-консультант. До його основних обов'язків належатиме: контроль якості та обсягів виконуваних робіт; вхідний та операційний контроль матеріалів, виробів та конструкцій, які використовуються під час дорожніх робіт; контроль за усуненням підрядником виявлених дефектів тощо.
Зараз на будівництві першої черги північного обходу міста Рівного працює 107 робітників, механізаторів та інженерів тільки ключових підрядних та субпідрядних організацій. Тут працює 47 одиниць будівельної техніки та механізмів. Середній рівень заробітної плати працівників, залучених до будівництва північного обходу, становить 20640 гривень на місяць, що більш ніж вдвічі більше, а ніж середня заробітна плата на Рівненщині.
Першу чергу північного обходу міста Рівного почали будувати у минулому році. Переможцем тендеру стала білоруська компанія «ДСТ № 2» із міста Гомеля. Між компанією-підрядником і Службою автомобільних доріг Рівненської області було підписано договір про будівництво першої черги північної об’їзної міста Рівне – шестикілометрової ділянки дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ км 8+426. Вартість робіт – 745 млн. 999 тисяч гривень.
Зараз будують нову ділянку дороги протяжністю 6 кілометрів до села Хотин. Далі планується реконструкція 4-кілометрової ділянки в селі Хотин до «Рівнеазоту» і ще поточний ремонт дороги від Рівнеазоту до траси Н-22.
Північна об’їзна дасть можливість звільнити Рівне від транзитних автомобілів, що прямують по трасі М-06 з Житомира та Києва у напрямку Луцька та КПП Устилуг – по трасі Н-22. Виведення значного потоку транзитного транспорту за межі міста за рахунок будівництва північної об'їзної дороги дасть змогу розвантажити міські вулиці від транзитного транспорту, зберегти від руйнування покриття вулиць, а також сприятиме підвищенню безпеки руху, поліпшенню екологічної ситуації в місті та розвитку міста Рівного як важливого транспортного вузла.