У Дрогобичі впровадили сервіс для контролю зовнішньої реклами міста

Понеділок, 6 лютого 2017, 12:11
Від розміщення такої реклами, місто отримує близько 160 тисяч гривень на рік.
У Дрогобичі впровадили сервіс для контролю зовнішньої реклами міста

Днями у Дрогобичі було запроваджено електронний сервіс «Відкрита реклама», який контролює зовнішню рекламу на основі відкритих даних Дрогобицької міської ради. Про це “Справжній Варті” повідомили у прес-службі Дрогобицької міськради.

Співзасновник проекту «Open Adv» Олександр Пліва розповів, що новий інструмент дозволить містянам контролювати розміщення рекламних засобів у місті, бізнесу – легально отримувати дозволи та допоможе створити чесний конкурентний ринок, а місту – зекономити кошти на розробку власного програмного забезпечення та краще контролювати надходження до бюджету міста.

Новий інструмент є базою даних у формі таблиці та мапи, за допомогою яких можна знаходити та перевіряти легальність тих чи інших рекламних носіїв. На інтернет-порталі можна отримати інформацію, обравши типи конструкцій, площу рекламного засобу та ін.

Для активних громадян міста електронний сервіс «Open Adv» пропонує вікно звернення до органів влади, відповідно до закону «Про доступ до публічної інформації».

comments powered by HyperComments