Український літак-гігант Ан-124-100 «Руслан» перевіз за один рейс два вагони потяга на магнітній подушці
Українські літаки Ан-124 «Руслан» перевозили чимало різних вантажів. Черговим випробуванням для одного із літаків гігантів стало перевезення двох вагонів потяга на магнітній подушці із німецького Мюнхена до кінцевого користувача в Китаї. Про це повідомив «Центр транспортних стратегій».
Повідомляється, що із огляду на розміри вагонів потяга (12,6 х 2,8 х 3,7 м.) на магнітній подушці, а також на їх масу в 36 тон, перевезення повітряним транспортом було можливим тільки за допомогою українського Ан-124 «Руслан».
Перевезення вагонів поїздів було здійснене українською авіакомпанією «Авіалінії Антонова» у співпраці із компанією «KN Airlift GmbH». Унікальне авіаперевезення вагонів потяга «Max Bögl» було здійснене іще на початку червня цього року, але повідомили про цей рейс значно пізніше.
Повідомляється, що для перевезення вагонів використовувалося спеціальне навантажувальне обладнання для завантаження вагонів у літак Ан-124-100, а також використовувалася особлива технологія навантаження і завантаження, розроблена українською авіакомпанією «Авіалінії Антонова». Крім того були розроблені особливі технологічні рішення для безпечного перельоту вагонів в середині літака.
Проміжну посадку під час польоту із Німеччини до Китаю український літак робив у Алма-Ати в Казахстані. Тут проводилася заправка літака та відпочивав його екіпаж.
«Для авіакомпанії «Авіалінії Антонова» це був проект одночасно складний та цікавий. Його реалізація потребувала ретельної підготовки і виконання рейсу у суворій відповідності до розкладу», – розповів комерційний директор авіакомпанії Андрій Благовісний.