Соціологи обіцяють сюрпризи за підсумками виборів
Третина виборців, які мають намір взяти участь у виборах, до сих пір не знають за кого голосувати. Така ситуація вселяє надію в партії, які всю виборчу гонку вважалися її аутсайдерами, пише сьогодні газета «Капітал».
Згідно з останніми даними соціологічних опитувань, проведених Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) спільно з фондом «Демократичні ініціативи», 32% виборців, які схиляються прийти голосувати, не визначилися зі своїм вибором.
«Ні перед жодними виборами не було такої невизначеності серед виборців, що не дозволяє назвати кількість партій, які можуть подолати 5% -й бар'єр. Варто очікувати електоральних сюрпризів. З урахуванням статистичної похибки в 3,4%, думаю, будуть коректування серед партій, які знаходяться на межі проходження», - сказала« Капіталу »директор «Демократичних ініціатив» Ірина Бекешкіна.
Соціологи відзначають, що нинішня виборча кампанія характерна боротьбою за виборців серед партій зі схожою ідеологією.
Директор соціологічної групи «Рейтинг» Олексій Антипович вважає, що це може принести сюрпризи в день голосування.
«Ті, хто агресивніше проведе рекламну кампанію в останні дні перед виборами, можуть отримати додаткові відсотки», - сказав «Капіталу» Антипович.
Виборці, які ще не визначилися - головний об'єкт агітації серед партій, які сьогодні соціологи відносять до категорії аутсайдерів. Наприклад, голова Аграрного союзу Геннадій Новіков, який балотується за списками партії «Заступ», розповів «Капіталу», що партія впевнено долає прохідний бар'єр. Налаштовані оптимістично і в «Правом секторі», де розраховують відібрати голоси прихильників Олега Ляшко, які виступали за активізацію АТО.