У ЛКП "Львівводоканал" прозвітували про роботу протягом минулого тижня: Працівники нашого підприємства щодня працюють для того, щоб у цей складний час у місті не було проблем з водопостачанням та водовідведенням. Так, за минулий тиждень ми ліквідували 29 витоків води та 20 закупорювань каналізації, на 18 вулицях промили мережі і відновили благоустрій на 8 вулицях. Також минулого тижня ми продовжували роботи із заміни магістральних водогонів за Львовом та проводили роботи на каналізаційному колекторі на вул. Джерельній», - розповіли у ЛМКП "Львівводоканал", - йдеться у повідомленні ЛКП.
На підприємстві кажуть, що зараз усі звернення від споживачів приймають дистанційно. До контакт-центру водоканалу (прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо) треба звертатися за телефонами: +38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів) та +38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного).
Гаряча лінія (звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо): 15-51 (для стаціонарних телефонів), +38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного).
Також продовжують працювати чат-боти:
Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot
Здійснити оплату за послуги з водопостачання можна дистанційно за допомогою електронної системи приймання платежів "EasyPay" та платіжні термінали самообслуговування.