Формула успіху продаж в ОНЛАЙНІ!
І справді, 2020 рік розірвав усі шаблони ведення бізнесу та підходу до виконання будь-якої роботи в принципі. В онлайн вийшли вчителі, викладачі, школярі, студенти та навіть медики, що здавалося б рік назад абсурдним. Лише тест на covid-19 ми не навчилися здавати онлайн.
Сьогодні б хотілося поговорити про можливості, які дав нам карантин з «позитивної» точки зору, якщо так можна сказати. Які можливості надає нам ведення бізнесу онлайн? Чи можливо врятувати бізнес (продажі чи надання послуг), виходячи в онлайн? Самі запитання, давайте шукати відповіді!
Які є можливості ведення бізнесу онлайн?
Раніше вважалося, що усі оці продажі через інтернет-магазини – це шахрайство, обман та цілковита незрозуміла схема. Що купувати через інтернет можуть тільки тінейджери й покоління Y та Z. Зводилося усе до того, що «я не вмію, і ну його!». Карантин 2020, а особливо перша хвиля, яка усіх утримувала вдома, довела нам, що вік і володіння ІТ технологіями абсолютно не пов’язані. Переможним виявилося бажання втримати свій бізнес, посаду чи додатковий дохід на плаву за допомогою можливостей, що дає інтернет.
Отже, як вести бізнес онлайн?
На сьогодні найпопулярніші типи інтернет-ресурсу: сайт, соцмережі та контекстна реклама. Відповідно до обраної стратегії і ціни на просування різні.
Що дає нам сайт-візитівка? Це така собі афіша вашого бізнесу у теренах інтернету. На ній розміщується асортимент, фото товару чи послуг, контакти та інформація про виробника. В принципі цього абсолютно досить, якщо ви шукаєте щось конкретне і замовити зручно телефонним дзвінком або через месенжери (вайбер, телеграм, тощо)
Лендінг-сторінка. На нашу думку день, коли програмісти винайшли можливість створення лендінгу – це визначна дата в історії. Фактично усі ми вже давно купуємо, вчимося та «живемо» в наших телефонах. Принцип лендінгу – це сайт, який можна прокручувати постійно донизу і читати структуровано інформацію. Тобто усі сторінки йдуть по черзі одна за одною, аж до контактів чи сторінки зворотного зв'язку, про цього постійно зустрічаються кнопки «детальніше», «замовити», «передзвоніть мені», «онлайн запис», тощо. Усе, щоб спрости перебування потенційного покупця на сайті та ефективно продати.
Інтернет-магазин. На сьогодні – це потужні інтернет-ресурси, які відповідно і коштують дорожче за попередні.
Як використовувати і правильно обрати тип інтернет-сайту для вашого бізнесу? В принципі тут важливі 3 фактори:
- Бюджет, який можна виділити: 100 доларів на візитку чи від 1000 на інтернет-магазин?
- Асортимент. Ви продаєте тільки дитячий одяг чи у вас можна купити 150 різновидностей гачків для рибалки та ще цілий човен заодно. А тоді вертаємося до пункту номер 1.
- ШВИДКЕ опрацювання замовлень та можливості доставки/ відправки отриманих замовлень. Тут вертаємося до пункту 2 і знову до пункту 1.
Це знаєте, як у жарті: «Правило 1. Шеф завжди правий. А, якщо шеф не правий, читайте правило 1». Так і в інтернет-продажах усе вирішує його величність бюджет і вашого бажання вкладати кошти у розвиток та на перспективу.
- SMM – просування в соціальних мереж. Це цілий океан можливостей для вашого бізнесу. Можливо навіть не одну статтю треба написати про те, як використовувати smm для свого бізнесу і, яка формула успіху продажів онлайн за допомогою соціальних мереж.
Якщо не має грошей на створення сайту – застосуйте сторінку в соціальних мережах (FB та Insta), хочете залучити нових покупців – залучайте смм, хочете показувати і розказувати про ваш товар – ТОЧНО ЗАЛУЧАЙТЕ SMM!
Чи може власник бізнесу робити SMM самостійно? Може, проте є для цього навчені спеціально маркетологи та SMM спеціалісти, які знають усі інструменти, щоб ефективно вести сторінки у соціальних мережах. Для власника бізнесу це буде зайва витрата часу на навчання, а потім ще не одна і не три години в день, щоб зробити публікацію, відповісти на коментарі та розібрати приватні повідомлення, а ще фотографувати товар і робити рекламу.
Для бізнесу – це геніальний спосіб утриматися на плаву та розвиватися, а для тих, хто шукає роботу – це спосіб вивчити нову спеціальність і заробляти додаткові гроші віддалено.
Є спеціалізовані курси, які готують смм-спеціалістів, наприклад Creative SMM by Marta Pasternak. Девіз цієї компанії звучить дуже зрозуміло: «Знаєте, що таке SMM на 100% - це 25% натхнення, 25% креативу і 50% практики та віри в те, що ви робите і кожного очікує успіх».
- Реклама в Google або таргетинг в соцмережах. Ніколи не прогадаєте, попадає швидко в ціль та отримаєте продажі на 100% - головне виділити бюджет.
Як підсумок, хотілося б сказати, що зараз важко усім ланкам бізнесу. Люди навчилися обходитися меншою кількістю речей, економити на відпочинку та навіть менше купувати їжі. Але все ж таки, відсоток продажів через інтернет виріс, мабуть, на всі 1000%, тому шукайте свої варіанти, навчайтеся самі, або відвідуйте курси, як, наприклад, Creative SMM, та шукайте свою формулу успіху продаж онлайн та можливості розвитку бізнесу, а не виправдання, що у всьому винуватий коронавірус.