У мерії Львова вирішили відмовитися від «малого транспортного кільця»?

Вівторок, 4 серпня 2020, 16:12
Ідея створення колового руху навколо центральної частини міста Львова датується іще 2013 роком і належить раднику міського голови Олегу Едвардовичу Шміду
У мерії Львова вирішили відмовитися від «малого транспортного кільця»?

У Львові уже багато років обговорюються різноманітні проекти, як звільнити центральну частину міста від транзитного трафіку, а також розширити пішохідні зони. У 2013 році тоді позаштатний радник міського голови Львова із питань розвитку вело інфраструктури, начальник відділу в ЛКП «Львівавтодор», відомий на початку 1990-х років львівський журналіст Олег Едвардович Шмід запропонував концепцію малого транспортного кільця, в склад якого мали б входити вулиці Винниченка, Кривоноса, Гонти, площі Ярослава Осьмомисла, Торгова, вулиці Городоцька, Богдана Лепкого, Університетська, Словацького, Стефаника, проспект Шевченка та ін. На думку Шміда «мале транспортне кільце» могло б змінити транспортну ситуацію в центральній частині міста.

Уже як депутат Львівської міської ради і керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід продовжив просувати ідею «малого транспортного кільця». ЛКП «Львівавтодор» із подачі Шміда навіть отримало завдання розробити проекти відповідних реконструкцій, пов’язаних із реалізацією малого транспортного кільця.

Схема "Малого транспортного кільця".

Починаючи із літа 2017 року стрімку кар’єру в транспортній галузі робить Андрій Білий – на початку літа 2017 року він стає радником Садового і отримує посаду заступника директора ЛКП «Львівелектротранс». Уже в 2018 році він йде на підвищення – стає заступником директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР і «куратором» усієї транспортної сфери міста Львова. Андрія Білого бізнес-зв’язки пов’язують із заступником мера Львова Геннадієм Васьківим, разом із яким Білий працював на підприємстві у місті Олешки.

У своєму відеоблозі зараз заявив, що концепці малого транспортного кільця вже розроблена, але він не дуже вірить в цей проект.

«Я бачу, що цей проект може затягнутися на 5-10 років реалізації. Ще потрібно 400 мільйонів щоб реконструювати частину вулиць по малому транспортному кільцю. Це все тільки ускладнює реалізацію проекту. Я думаю, що ми скоріше реалізуємо середнє транспортне кільце, яке дасть більший ефект», – заявив Андрій Білий.

 

Зауважимо, що відомий громадський діяч, лідер ГО «Варта 1», депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич нещодавно опублікував своє бачення розвитку транспортної інфраструктури міста Львова. Депутат пропонує збудувати кілька тунелів та транспортних естакад, щоб звільнити центральну частину міста від приватного транспорту і організувати реальний пріоритет громадського транспорту.

comments powered by HyperComments