«Львівелектротранс» замінив на перехресті вулиць Підвальної та Руської 50 метрів аварійних колій

Неділя, 26 липня 2020, 17:03
Розпочаті роботи із заміни колій та пересічення дещо затягнулися – їх мали закінчити іще зранку 24 липня
«Львівелектротранс» замінив на перехресті вулиць Підвальної та Руської 50 метрів аварійних колій

ЛКП «Львівелектротранс» із вечора 23 липня 2020 року розпочало заміну аварійних колій на перехресті вулиць Підвальної та Руської. Ці роботи розпочалися о 22:00 і мали закінчиться 24 липня зранку. Проте через складність робіт – заміна пересічення та двох кривих, які давно вичерпали свій ресурс, затягнулася і тривала приблизно до 14:00 24 липня. Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

У ЛКП «Львівелектротранс» кажуть, що на початку планували завершити заміну трамвайної колії до 05:00 24 липня 2020 року. Після цього підрядник до 08:00 мав відновити брукування колій. Однак в процесі монтажу виникли непередбачувані проблеми, пов’язані із основою, на яку монтуються рейки. Отож, для вирішення проблеми було залучено додаткову спецтехніку, що спричинило затримку в русі трамвайних маршрутів № 1, 2, 7 та 9 – їх рух відновився о 14 годині 24 липня 2020 року.

Натепер усі роботи завершені, прокладено 50 метрів нової трамвайної колії. Вже немає вібрації на стиках рейок і шуму коліс від зношеної колії. Відтак, трамваї курсують за звичним маршрутом, без ризику.

У Львівській міській раді запевняють, що ЛКП «Львівелектротранс» виконує відповідно до графіку весь об'єм запланованих робіт на цей рік щодо капітальних ремонтів колії і контактної мережі.

Зазначимо, що у зв’язку із вузькими вулицями та складним рельєфом у місті Львові на криві ділянки трамвайних колій приходиться біля 30% всієї протяжності трамвайної мережі у місті Львові. Відповідно до чинних стандартів ці криві потребують частої заміни по мірі зношення. Проте через брак коштів у ЛКП «Львівелектротранс» замість заміни зношених рейок проводиться їх наплавка або наварювання металевих полос.

comments powered by HyperComments